سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

109 طرح در شهرستان کاشان افتتاح و بهره برداری می شود

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان از افتتاح و بهره برداری 109 طرح به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا مومنیان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: این طرح ها با اعتبار بالغ بر 119 میلیارد تومان از محل منابع داخلی، استانی و ملی و بخش خصوصی افتتاح می شود که 57 میلیارد تومان اعتبار این طرح ها از محل اعتبارات دولتی و نزدیک به 62 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی و بخش خصوصی است.
وی، افتتاح 41 طرح عمران و بهسازی روستایی، 25 طرح عمران و بهسازی شهری، 9 طرح در حوزه آموزش و پرورش و 7 طرح را در حوزه اشتغالزایی دانست و افزود: 27 طرح در حوزه برق رسانی ، کشاورزی، بهداشتی درمانی ، فرهنگی ورزشی ، منابع طبیعی، آبخیزداری و گازرسانی بهره برداری می شود.

به گفته وی، افتتاح مرکز بهداشتی درمانی برزک و خانه بهداشت نشلج کاشان در حوزه بهداشتی و درمانی،ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر کاشان و احداث سه باب مخزن ذخیره به ظرفیت 15000 مترمکعب در حوزه عمران و بهسازی شهری مهمترین این طرح های عمرانی است.

سرپرست فرمانداری کاشان اظهار داشت: احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی، تکمیل و راه اندازی استخر ذخیره آب و احداث و تکمیل دبیرخانه دائمی جشنواره گل و گلاب را از دیگر طرح های شاخص برشمرد و گفت: استخر امیر کبیر کاشان با زیربنای 1720 مترمربع و با اعتبار بیش از ده میلیارد ریال از منابع داخلی از دیگر طرح های شاخص آماده بهره برداری در حوزه فرهنگی و ورزشی است.

مومنیان تصریح کرد: طرح های ایستگاه آتش نشانی خاتم الانبیا، راه اندازی استدیو تصویری کاشان به همت شهرداری کاشان و حمایت دولتی،آسفالت معابر شهری، بهسازی، جدول گذاری و تسطیح و همچنین بهسازی سالن کشتارگاه صنعتی دام کاشان از طرح های در خور توجه عمران و بهسازی شهری است.

وی اعتبار 7 طرح اشتغالزایی را بیش از 43 میلیارد تومان خاطرنشان کرد و گفت: با این اقدام برای 581 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شغل می شود
سرپرست فرمانداری کاشان مشارکت خیرین در حوزه مدرسه سازی و آموزش و پرورش را حائز اهمیت دانست و گفت: 9 طرح در این حوزه با اعتبار بیش 4 میلیارد و 880 میلیون تومان از محل مشارکت بخش خصوصی و 860 میلیون ملی و 850 میلیون تومان استانی افتتاح می‌شود.

مومنیان، زحمات خیرین در این خصوص را قابل تقدیر دانست و گفت: مدرسه بنیاد حکمت، مدرسه شهیدان تقی زاده ، مدرسه آیت الله کاشانی و مدرسه حاج حبیب واحدی از جمله مدارسی است که با مشارکت خیرین و اعتبارات ملی و استانی به اتمام رسیده است.

وی،افزود: مدرسه حاج عباس طراح، مدرسه حاج عباس پیله وریان و نمازخانه زهرا نجفی فینی و توسعه 2 باب کلاس درس خانم متقی مدرسه نقاده و نمازخانه مدرسه شهدای کرک دوستی - از دیگر طرح های قابل افتتاح در این حوزه است.

به گفته وی، 8 طرح قابل افتتاح در حوزه کشاورزی نیز با اعتبار بیش از 12 میلیارد و 137 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی، ملی و تسهیلات بانکی و بخش خصوصی انجام گرفته است.

مومنیان در پایان اظهارداشت: طرح مرغ گوشتی مادر، گلاب و عرقیات گیاهی و اسانس گیاهی و همچنین احیا، بازسازی و مرمت قنوات بخشی از طرح های بخش کشاورزی شهرستان ا ست که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد. 

انتهای پیام/ز

برچسب ها: طرح ، بهداشت ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.