سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفى هنرمند تازه و نمايشگاه آينده

نگارخانه اثر پیوستن «پیام مفیدی»، نقاش، انیماتور و فیلم ساز ویدیو را به جمع هنرمندان اثر به اطلاع می‌رساند.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نگارخانه اثر در اطلاعيه‌اى سه خبر و فعاليت تازه خود را به طور رسمى اعلام كرده است: پيوستن يك هنرمند با رويكردى متفاوت به جمع هنرمندانش، حضور در يك بينال بين المللى و نخستين نمايشگاه اين گالرى بعد از پايان تعطيلات تابستانى. 

در اين اطلاعيه آمده است: نگارخانه اثر پیوستن «پیام مفیدی»، نقاش، انیماتور و فیلم ساز ویدیو را به جمع هنرمندان اثر به اطلاع می‌رساند.

پیام مفیدی، متولد 1359 در تهران و ساکن مونترال کانادا است. ویدیوهای این هنرمند جوان با فیلمبرداری یا عکاسی صحنه پردازی شده و طراحی روی هر فریم و بازگرداندن دوباره فریم ها به فیلم خلق می‌شوند.

پیام مفیدی در سال 1384 مدرک کارشناسی خود را در رشته گرافیک از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد و در سال 1388 از دانشکده هنرهای تزئینی پاریس (لکول ناسیونال سوپریور) فارغ التحصیل شد.

بر اساس اين گزارش، نگارخانه اثر در آرت فر بین المللی استانبول (آرت اینترنشنال استانبول) که از تاریخ 13 تا 15 شهریور (4تا 6 سپتامبر) در مرکز کنگره خلیج استانبول برگزار می شود حضور خواهد داشت، اثر در اين آرت فر با آثارى از جمعى از هنرمندان خود: ایمان افسریان، مجتبی تاجیک، رضا عظیمیان، سمیرا علیخانزاده ، احمد مرشدلو و پیام مفیدی شركت مى‌كند.

در پايان اين اطلاعيه هم آمده است:«نگارخانه اثر با نمایش های الهه حیدری با عنوان حوالی اجسام ، جمعه سوم مهرماه فعالیت خود را از سر خواهد گرفت. این نمایش تا روز 30 مهر ادامه دارد.»

گفتنى ست؛ نشانى نگارخانه اثر: خیابان برفروشان ، روبروى خانه هنرمندان، پلاك ١٦ است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.