سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود مخازن زباله در لویزان

کمبود مخازن زباله در لویزان باعث آلودگی این منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان نزدیکی امامزاده پنج تن در منطقه لویزان، کمبود مخازن زباله باعث ایجاد مشکلاتی برای ساکنین این منطقه شده است.

*پراکندگی زباله در کوچه‌های لویزان

با توجه به کمبود مخازن زباله در منطقه لویزان نزدیکی امامزاده پنج تن، مشکلاتی برای ساکنین این منطقه ایجاد شده است. این مشکلات شامل قرار دادن منطقه ایجاد شده است این مشکلات شامل قرار دادن دلبخواهی مخازن زباله در قسمت‌های مختلف کوچه‌های لویزان توسط ساکنین است که هر آپارتمان یا منزل مسکونی که زباله بیشتری دارد مخازن زباله را روبروی درب آپارتمان خود قرار می‌دهند.

*بافت‌های فرسوده منطقه لویزان

لویزان به دلیل داشتن کوچه‌های باریک و بافت فرسوده از نظر جابجایی و حمل زباله دچار مشکل است.

مخازن زباله، موارد دور ریز خود را داخل کوچه قرار می‌دهند و این باعث پارگی کیسه‌های زباله شهروندان ساکن این منطقه و در نهایت آلودگی کوچه‌ها می‌شود.

*مسئولیت در جهت رفع مشکل مخازن برآیند

باتوجه به داشتن بافت فرسوده منطقه لویزان و کوچه‌های باریک آن در گله مندی ساکنان از حمل زباله در این محله‌ها است که به دلیل باریکی کومچه‌های خودروهای جمع آوری زباله کمتر می‌توانند داخل کوچه شوند و مخازن زباله به درستی جانمایی نمی‌شود.

اداره خدمات شهری و شهرداری منطقه لویزان می‌تواند با رسیدگی بهتر و بررسی شرایط نامناسب و کوچه‌هاهتر و بررسی شرایط نامناسب و کون می‌تواند با رسیدگی جانمایی نمی‌شود.

ان از حمل زباله در این محله‌ها است که به دلیل باریکی کومچهی باریک منطقه لویزان در حمل و جابجایی و تردد خودروهای زباله دقت بیشتری را اعمال نماید و با قرار دادن مخازن زباله بیشتر از آلودگی این منطقه جلوگیری نماید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.