سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبری فر: پرسپولیس زمان ما اگر سوم می‌شد، هواداران اعتراض می‌کردند

بهروز رهبری فر اذعان کرد که در زمان حضورش در پرسپولیس اگر سوم می‌شدند تمام هواداران اعتراض می‌کردند.

بهروز رهبری فر در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اوضاع نابسامان این روزهای پرسپولیس گفت: من به عنوان یک هوادار از نتایج به دست آمده ناراحت هستم اما ته دلم امیدوارم، چون پرسپولیس واقعا خوب بازی می‌کند، در بازی با ذوب آهن و سپاهان مستحق شکست نبود اشتباهات داوری در این باخت‌ها بی تاثیر نبود در هر صورت با وجود بازی خوب باید پرسپولیس گل بزند.

کادر فنی مدیریت باشگاه باید فکر اساسی بکنند جایگاه پرسپولیس اینجا نیست زمان ما وقتی پرسپولیس سوم می‌شد مردم از ما گلایه می‌کردند.

وی علت ناکامی‌های اخیر پرسپولیس را مشکل مدیریت دانست و اضافه کرد: به کادر مدیریتی باشگاه احترام می‌گذارم ولی فردی باید مدیر پرسپولیس باشد که مثل امیر عابدینی از عنوان تیم دفاع کند. امیر عابدینی همین طور بود. همیشه حق پرسپولیس را می‌گرفت. چرا از وی و افرادی مثل حبیب کاشانی که افتخارات فراوان برای پرسپولیس به دست آوردند در پست مدیریت استفاده نمی‌شود؟

وی درباره اظهار نظر امیر عابدینی مبنی بر جایگاه پرسپولیس و قهرمانیش در صورت بر عکس شدن جدول بیان کرد: این شوخی‌ها در این شرایط قشنگ نیست. همه‌ی ما باید از اتفاقاتی که افتاده ناراحت باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.