سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفری: قضاوت در مورد تراکتور زود است

مدیرعامل اسبق تراکتورسازی گفت: با توجه به این که تیم هنوز قالب اصلی خود را پیدا نکرده، قضاوت در مورد این تیم زود است.

محمد حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ضعف تراکتورسازی در هفته‌های اخیر اظهار کرد: نظر من بر این است که تیم تراکتورسازی هنوز شکل و قالب خود را پیدا نکرده است و به نظر من قضاوت در مورد عملکرد تراکتور زود است.

وی در ادامه افزود : تیم تراکتورسازی از کادر فنی و مدیریت همبی برخوردار است و همه موارد این تیم کامل است اما دلیل نتیجه نگرفتن این تیم را نمی‌دانم!  امیدوارم کادر فنی دلیل اصلی این ضعف را پیدا کنند.

جعفری ادامه داد: بدون شک تیم قدرتمند در لیگ زمانی معلوم می‌شود که خطوط آن هماهنگ و منظم با هم کار کنند در تراکتورسازی همه مولفه‌ها از جمله شادابی و نشاط و پویایی وجود دارد اما زمان مشکل این تیم را حل می‌کند .
 
مدیرعامل اسبق تراکتورسازی در خصوص بازیکنان سرباز در تیم هم گفت: این که مردم در پیام‌ها اعلام می‌کنند بازیکنان این تیم سرباز هستند و دل نمی‌سوزانند، چندان درست نیست بلکه همه برای پیشرفت تراکتور از جان و دل مایه نمی‌گذارند.

وی در مورد تونی اولیویرا هم عنوان کرد: زمانی که خود من تونی را به تیم آوردم تا پنج هفته نخست نتیجه‌ای حاصل نشد اما بعد از آن تیم روی نوار برد قرار گرفت.

جعفری در مورد اینکه اگر نتایج به همین روند ادامه یابد، احتمال برکناری کادر فنی وجود دارد، گفت: من نمی‌دانم که در افکار مدیریتی این تیم چه می‌گذرد، ولی مربی که از اواسط فصل تیمی را برعهده می‌گیرد، کار خاصی نمی‌تواند انجام دهد.

مدیرعامل اسبق تراکتورسازی بیان کرد: به نظر من تراکتور ادامه فصل توأم با اتفاقات خوب خواهد بود و ما اتفاقات خوب را از دل این تیم و موفقیت خواهیم شنید.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که تراکتورسازی در ادامه تا پایان فصل بتواند یکی از تیم‌های موفق لیگ باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.