سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دومین سالانه عکس کرمان سوم شهریور افتتاح می شود/ لطفا با دوربین وارد شوید

دبیردومین سالانه عکس کرمان گفت: دومین سالانه عکس کرمان سوم شهریورماه در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مسعود زنده روح کرمانی در نشست خبری که ویژه برگزاری دومین سالانه عکس کرمان در محل موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار شد افزود: در این سالانه عکس موضوع عکاسی مستند اجتماعی با عنوان «شهر من» محور کاربوده و از توان عکاسی کرمان برای نشان دادن این موضوع استفاده شده است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاهی از آثار عکاسی کرمان گفت: نمایشگاه آثار عکاسان به مدت یک ماه در محل موزه معاصرکرمان برپا می شود و 5شهریور جشن دومین سالانه عکس کرمان با حضوربزرگان عکاسی ، برخی مدیران وعکاسان استان برگزار می شود.

وی با اشاره به تجلیل از 22عکاس و فعال حوزه عکس در این سالانه اظهار کرد: البته جشن عکاسی با دعوت نامه هایی با شعار"لطفا با دوربین وارد شوید" با حضور میهمانان مختلف برگزارمی شود.

رئیس انجمن عکاسان ایران با بیان اینکه دراین سالانه نشست های تخصصی با حضور اساتید مطرح کشوری در حوزه عکاسی مستند برگزار می شود گفت: در مراسم افتتاحیه این سالانه 17میهمان برجسته کشوری حضور دارند.

زنده روح کرمانی با اشاره به حضور عکاسان شهرستان های استان کرمان دومین سالانه عکس کرمان گفت:امیدواریم این سالانه بحث نظری عکاسی مستند اجتماعی در جامعه عکاسان استان کرمان را ارتقا دهد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمان ، عکس ، جشن ، مستند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.