سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز دوره پرتو و شیمی درمانی بهنام صفوی

بهنام صفویی که پس از جراحی خود چند روزی را در منزل استراحت می کرد دوباره برای بررسی بیماری اش به بیمارستان رفت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،پس از عمل جراحي بهنام صفوي به نظر مي رسيد كه او پس از استراحتی کوتاه، برنامه هايش را آغاز كند و دوباره به عرصه موسيقي بازگردد. اما اين حضور دوباره با تاخير رو به رو و باعث شد بحث هاي حاشيه اي و شايعاتي در محيط هاي رسانه اي شکل بگيرد. او دیروز عصر به بیمارستان رفت تا برای عملیات پرتودرمانی از سرش قالب گرفته شود که در تصاویر هم می بینید. همین مساله، نگرانی ها را بیشتر کرد.



برای پاسخ به  پرسش ها و شایعات حول و حوش بیماری بهنام صفوی، بهترین فرد، میلاد لطیفی دوست صمیمی اوست تا از نگرانی های مخاطبان صفوی سخن بگوید. لطیفی در این باره گفت: «بهنام صفوی پس از جراحی و بعد از گرفتن جواب تمام آزمایشات و جواب پاتولوژی تومور با تصمیم پزشک معالج خود دکتر عارف پوردوره پرتو درمانی را آغاز خواهد کرد.

به نظر می رسد روزهای سخت بهنام صفوی شروع شده است. ظاهرا بهنام صفوی باید علاوه بر پرتو درمانی، به خاطر حاد بودن وضعیت جواب ها همزمان شیمی درمانی را آغاز کند. مشخص است که میلاد لطیفی و دوستانش تلاش زیادی کرده اند که  روحیه بهنام همچنان در سطح بالای همیشگی باقی بماند: ما تلاش می کنیم بدن بهنام را هم  در حالت بسیار خوب نگه داریم.



لطیفی درباره وضعیت این روزهای تومور و موقعیت بهنام بعد از عمل هم گفت: این توده خیلی پیش آگاهی خوبی نشان نداده. تمام تمرکز تیم معالج بهنام در درجه اول جلوگیری از رشد دوباره توده بوده و در آینده هم تلاش شان برای از بین بردن تمام ریشه های و پاهای احتمالی موجود خواهد بود. بنا به گفته پزشک معالج صفوی، او از شنبه هفته پیش رو به مدت یک ماه هر روز باید شیمی درمانی شود.

در این مدت دوستان بهنام مثل شهرام شکوهی، سیروان و زانیار، احسان علیخانی، مسعود امامی، مجتبی کشاورز، مهدی فردی، محمد ابراهیمی، غلامرضا صادقی و خیلی از دوستان دیگر او برایش سنگ تمام گذاشته اند و مدام پی گیر احوالش هستند. لطیفی در این باره خطاب به علاقه مندان و دوستان بهنام صفوی گفت: طبیعتا اين روزها ما و مهم تر از همه، خانواده بهنام همه تلاشمان را برای فراهم کردن یک محیط آرام و کم تنش و بالا بردن روحیه و قوای جسمی بهنام به کار می گیریم.



چون سرحال بودن او در این مرحله اهمیت زیادی دارد. فقط خواهش می کنم با صبر و شکیبایی، دعا و انرژی که به سوی بهنام و ما می فرستید، ما را همراهی کنید. لطفا به شایعات توجه نکنید و خواهش می کنم خبرهای ما را از صفحات رسمی خودمان و همچنین موسیقی ما پیگیر باشید. دعا می کنیم این هنرمند ارزشمند عرصه موسیقی هرچه سریع تر سلامتی خود را بازیابد و کارهای هنری اش را از سر بگیرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
مادر وحیدوفرید
۱۵:۰۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
امشب شب تولد امام رضا علیه السلامه.اقا رو به جوانی جوادش قسم میدم که شفای کامل این جوان رواز خدای منان طللب کنه.یا غریب الغربا
یه مادر
۰۱:۰۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
امیدوارم به حق این ایام که روزهای کرامته وبه حق اقا امام رضاعلیه السلام شفای کامل عنایت کنه..انشالله
اسماعیل
۱۱:۰۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
من با تمام وجودم برای شما دعا میکنم انشااله به فضل خداوند متعال شفا پیدا میکنید و خوب و سرحال میشید جای هیچ نگرانی نیست چون خدا با ماست
امیر
۱۰:۵۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
خدا تمام بیماران مخصوصا بیماران سرطانی و ام اس را شفادهد انشا ء الله
سهراب از اصفهان
۰۱:۲۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
از ته دل دعامیکنم بیماریش تاکمتر از شش ماه دیگر مطمعن باشید کاملا محو شود -چون ازدلش برای مردم میخواند :قول میدم خداوند شفاش میدهد
میلاد
۰۰:۴۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
ان شاالله جای هیچ نگرانی نیست و به زودی زود خوب میشی
مرتضی
۰۰:۲۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
ایشالله خوب میشی.عکسارو که دیدم یاد پدرم افتادم که پرتو درمانی میشد.خوب میشی شک نکن
مجتبی
۰۰:۰۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
انشاالله خوب شی
اسماعیل
۲۳:۰۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
امیدت فقط به خدا باشه عزیزم ......
هر که در این بزم مقربتر است جام بلا بیشترش می دهند
انشاا... به زودی برمیگردی و کارات رو با یه نگرش و شور جدید شروع میکنی...
حسین
۲۲:۴۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
الهی زود خوب شی داداش