سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسیب‌دیدگی ۳ هزار تن در ۸۳۸ حادثه هفته گذشته/ سرخ پوشان ۶۷۹ شهروند را نجات دادند

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۸۳۸ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۳ ‌هزار و ۶۳۰ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۳۰۰ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین درویشی با اشاره به این که ۳۹۱ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۶۲ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۳۶ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته کوهستان، ۲۱ مورد دریایی و ساحلی، ۱۸ مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۱۱ مورد صنعتی و کارگاهی، ۳ مورد سیل و آب‌گرفتگی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به این که در هفته گذشته ۳ ‌‌هزار و ۷۰۲ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان یک‌هزار و ۶۲۷  تن در حوادث جاده‌ای، ۳۱۷ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۷۹ تن در کوهستان، ۶۹ تن در حوادث شهری، ۳۶ تن در آتش‌سوزی جنگل و مرتع،۲۶ تن در حوادث دریایی – ساحلی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۳ ‌هزار و ۶۳۰ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان یک‌هزار و ۲۴۴ تن در حوادث جاده‌ای، ۳۱۷ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۷۷ تن در کوهستان، ۶۴ تن در حوادث شهری، ۳۶ تن در آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۱۷ تن در حوادث دریایی – ساحلی، ۱۰ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

وی به اسکان اضطراری ۳۰۰ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۶۷۹ تن نجات یافتند که ۴۶۵ تن به مراکز درمانی منتقل و ۲۱۴ تن سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.