سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

برگزاری جشنواره عکس و پوستر تعاون در زنجان

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری دومین دوره جشنواره عکس و پوستر تعاون خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ؛رسول احدی بابیان اینکه تعاون” در لایه های گوناگون اقشار و اصناف جامعه، همواره گره گشای مشکلات متعددی در جوامع روستایی و شهری است گفت:"تعاون” به مفهوم همکاری و مشارکت، از جنبه های بارز حیات اجتماعی بشر به شمار آمده و بخش مهمی از زندگی انسان را تشکیل می دهد.

وی افزود : درونمایۀ "تعاون” از یک همراهی و همدلی حکایت دارد و این همدلی می تواند در سطحی وسیع همواره بالاترین بازده را در شرایط تولید، تکثیر و پشتیبانی به عنوان دستاوردی مطلوب برای خانواده ای اجتماعی با نام جامعه تعریف کند.

وی تاکید کرد: اندیشه هایی که به تاثیرگذاری ذات تصویر معتقداند که گزینه ای چون "عکس” در میان انبوه تکنولوژی های تصویرساز، در سطحی وافر، وسیع و باورمند، توانسته است تقویت کننده و مصلح جامعه ای انسانی و مدرن باشد.

احدی خاطرنشان گرد: معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری رسانه های تخصصی عکس و عکاسی به محوریت ” پایگاه عکس چیلیک "(Chiilick.com) اقدام به برگزاری دومین دور جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون کرده است.

مدیرروابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان آخرین مهلت ارسال آثار را 20شهریور سال جاری عنوان نمود وتصریح کرد: مضامین مورد نظر برگزارکننده: معرفی تصویری واژه "تعاون” در مصادیق زندگی روزمره ، تعاون” اصالتی رفتاری در فرهنگ ایرانی اسلامی ، تعاون” کلید طلایی عرصه های اقتصادی و اجتماعی ، تعاون” جریان جاری طبیعت در زیستگاه انسان و محیط وتعاون” انسجام بخش نیازها و آرمان های مشترک جامعه می باشد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: جشنواره ، عکس ، تعاون ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.