سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

کردستان متبرک به عطر رضوی شد

بیرق امام رضا (علیه السلام) صبح امروز (۳۱ شهریور) وارد سنندج شد و مورد استقبال پرشور مردم کردستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه کردستان در حاشیه حضور حضور بیرق رضوی در سنندج اظهار کرد: خادمین آستان قدس رضوی در ادامه برنامه زیر سایه خورشید امسال برای چهارمین سال متوالی بیرق امام رضا (علیه السلام) را به کردستان حمل می کنند.
 
وی با بیان اینکه این کاروان پنج روز میهمان مردم کردستان است، اظهار داشت: بیرق رضوی و خادمان امام رضا(علیه السلام)  صبح امروز وارد استان شد و تا پنج شهریور مهمان مردم کردستان خواهند بود.
 
مسئول ستاد مردمی زیر سایه خورشید در کردستان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در طول مدت حضور بیرق امام رضا (علیه السلام) در استان اذعان کرد: استقبال مردمی همزمان با شب میلاد امام رضا (علیه السلام)، برگزاری جشن میلاد امام رضا(علیه السلام)، حضور در تجمع فرهنگیان، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، حضور در شهرستان‌های سنندج، بیجار، قروه، و شهرهای شهرستان قروه از جمله برنامه های پیش بینی شده در طول مدت حضور بیرق رضوی در استان است.
 
 وی از اهدای یکی از بیرق های رضوی به آستان بی بی هاجرخاتون سنندج خبرداد و افزود: با رایزنی ها و پیگیری های انجام شده یکی از بیرق ها در استان منتصب و استان منور به نور رضوی خواهد شد.

 انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.