سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

بهره برداری از 5 طرح در شرکت آبفای استان زنجان همزمان با هفته دولت

همزمان با هفته دولت 5 طرح عمرانی در شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان قابل بهره برداری می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان مطلب فوق گفت : مخزن بتنی 4 شرقی و خطوط برگشت بین مخازن 3 و4 شرقی شهر زنجان با ظرفیت 15 هزار متر مکعب جمعآ به طول یک هزار و 800 متر ازجنس چدن داکتیل و به قطر 700 میلیمتر با صرف 57 میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد.

علیرضا جزء قاسمی هدف از اجرای این پروژه ها را افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شرب شهری، حذف پمپاژ مستقیم آب به شبکه جهت تامین آب مناطق شمال شهر زنجان و تامین آب پایدار و کاهش اتفاقات شبکه و پرت آب عنوان کرد.

وی به حفرو تجهیز 6 حلقه چاه در استان اشاره و تصریح کرد: جهت تامین کسری آب شرب شهرهای استان با توجه به افت سطح آب های زیرزمینی بر اثر خشکسالی 4 حلقه چاه در شهر زنجان و در شهر های ابهر و خرمدره نیز هر کدام یک حلقه و با افزایش ظرفیت تامین آب به میزان 182 لیتر بر ثانیه با اعتبار بالغ بر 23 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در ادامه به افتتاح تصفیه خانه ماهنشان اشاره و تصریح کرد : تاسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر ماهنشان با بیش از 117 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و با ویژگی استانی اجرا شده و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.