سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی:

درمسابقات جهانی مدال طلا را مفت از دست دادم

دارنده مدال نقره رقابت های کشتی فرنگی جوانان جهان گفت:اگر در رقابت فینال کمی با هوش تر عمل می کردم شک نداشته باشید صاحب مدال طلای وزن 96 کیلو گرم می شدم.

امیر حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره این که در مسابقات جهانی چطور صاحب مدال نقره شده است گفت:پس مراسم وزن کشی همه به این موضوع اعتقاد داشتند که قرعه سختی دارم و شاید برخی ها هم گمان نمی کردند بتوانم به مدال برسم اما خوشبختانه و با توجه به اعتماد به نفسی که از سوی کادر فنی به من تزریق شده بود به راحتی راهی دیدار نهایی شدم.
وی تصریح کرد:در این مسابقات پس از استراحت در دور نخست در دور دوم نماینده استونی را از پیش رو برداشتم و در مرحله بعدی توانستم مقابل فرنگی کار آذربایجانی نیز پیروز شوم تا در یک رقابت سرنوشت ساز مقابل کشتی گیر روسیه قرار بگیرم در این مسابقه علی رغم ناداوری و با وجود این که یک امتیاز درست من را داوران روی تابلو ثبت نکردند پیروز شدم تا به مسابقه فینال برسم.
حسینی ادامه داد:در دیدار نهایی مقابل میلاشویلی از گرجستان خیلی ضعیف و دور از انتظار ظاهر شدم و با نتیجه نزدیک یک بر صفر کشتی را واگذار کردم تا در حسرت مدال طلا بمانم.
قهرمان جوانان جهان گفت:رقابت های جهانی با هر کیفیتی به پایان رسیده و من باید از هم اکنون به فکر جبران نتیجه باشم به همین منظور با توجه به سنی و سالی که دارم در رقابت های جهانی جوانان سال آینده نیز می توانم شرکت کنم و مطمئن باشید طلایی را که امسال مفت از دست دادم سال 2016 تصاحب خواهم کرد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.