سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی:

جوانان انتظارات را برآورده کردند، ولی نیاز به محک جدی تر دارند

حسن روحانی گفت: این رقابت ها در شرایطی بسیار خوب برگزار شد و ملی پوشان ما در رده جوانان آن انتظاری که داشتیم را برآورده کردند ولی نیاز به محک جدی تر دارند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ یازدهمین دوره رقابتهای کاراته بین‌المللی جام وحدت و دوستی که از روز گذشته با حضور ۱۰ تیم داخلی و خارجی صبح پنجشنبه ۲۹ مردادماه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه  آغاز شده در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان ،  تیم ایران قهرمان شد.

 در روز نخست این مسابقات کاراته‌کاهای رده سنی نوجوانان و جوانان به روی تاتامی رفتند که در نهایت ایران با کسب ۱۰مدال طلا، ۱۱ نقره و ۱۲ برنز مقام قهرمانی را کسب کرد. 
 
جمهوری آذربایجان با ۲ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز دوم شد، تیم کویت با یک طلا، یک نقره و ۵ مدال برنز در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم افغانستان با ۳ مدال برنز چهارم شد.

حسن روحانی مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان در گفتگو با خبرنگار ما ؛ در ارتباط با شرایط این رقابت ها ، گفت: این رقابت ها در شرایطی بسیار خوب برگزار شد و ملی پوشان ما در رده جوانان آن انتظاری که داشتیم را برآورده کردند ولی نیاز به محک جدی تر دارند.
 
وی ادامه داد : در رده جوانان ، در هر 5 رده اول شدیم و در نوجوانان در 3 رده اول شدیم . نوجوانان  با توجه به اینکه تجربه کمتری دارند و این اولین حضورشان در رقابت های بین الملی بود ، توانستند به نسبت خوب ظاهر شوند و نتیجه در کل خوب بود ولی در رده جوانان ، ملی پوشان باید محک قوی تری شوند و مسابقات سنگین تری داشته باشند تا بتوانند در رقابت های جهانی قوی ظاهر شوند. 

مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان د ر ادامه بیان داشت :  این رقابت ها محک خوبی برای هر دو رده تیم ملی بود و جوانان بهتر از نوجوانانمان ظاهر شدند ولی ما نیاز به مسابقات برون مرزی داریم. تمرین و مسابقه حکم 2 بال پرواز را دارد و اگر یکی کم باشد خب نتیجه مشخص است. 

وی در خصوص روند آماده سازی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته گفت : قبل از این بیشتر بحث تکنیک بود و بعد از این مرحله وارد تاکتیک می شویم . امید آن را داریم که اردوهای مشترکی با کشورهای مطرح در کاراته داشته باشیم تا بتوانیم تیم های ملی را به آمادگی مطلوبی را برسانیم.  
روحانی با اظهار رضایت از شرایط برگزاری و امکانات این رقابت ها ، از مسئولین برگزاری جام وحدت تشکر کرد و بیان داشت: به نظر من قدمی که جواد سلیمی و دیگران همکارانش برداشتند بسیار ارزشمند است . وی و هیئت کاراته آذربایجان غربی و استاندارشان برای برگزاری خوب این رقابت ها  واقعآ زحمت کشیدند که جا دارد از همه این عزیزان قدردانی کنیم. 

وی افزود: همه امکانات بسیار عالی بود، مسابقات با نظم خوبی برگزار شد و از مسئول برگزاری این مسابقات تشکر می کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.