سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

دشمنان در صدد تلاش برای نفوذ فرهنگی در ایران اسلامی هستند

دشمنان میخواهند فرهنگ جامعه را تضعیف کنند ومردم را نسبت به مسئولان ونظام اسلامی مأیوس کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه های امروز نماز با اشاره به دیدار 700 دانشمند فرهیخته از 130 کشور جهان با رهبر معظم انقلاب وبیانات ایشان درباره هشدار به اینکه آمریکائیها قابل اعتماد نیستند گفت:آمریکائیها میخواهند از مسائل پس از توافق به نفع خودشان بهره ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه استکبار جهانی با جنگ وتهدید وتحریم نتوانست نقشه شوم خود را در کشورمان عملیاتی کندافزود:آنها میخواهند فرهنگ جامعه را تضعیف کنند ومردم را نسبت به مسئولان ونظام اسلامی مأیوس کنند.

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه مسأله برجام ووضعیت آن هنوز در کشور ما وحتی درآمریکا هنوز معلوم نیست گفت:همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند استراتژی نظام اسلامی حمایت از مظلوم ومقابله با ظالم در جهان است.

حجت الاسلام والمسلیمن خاتمی با گرامیداشت روز صنعت دفاعی کشور گفت:باید ا ظرفیتها وقابلیتهای موجود برای تقویت صنعت دفاعی کشور استفاده شود.هرچند از نظر نظامی دشمنان متوجه شده اند که ایران نفوذناپذیر است.

خطیب جمعه زنجان به وقایع شهریور 1320در حمله متفقین به کشورمان هم اشاره کرد وگفت:ضعف ارتش ایران وفرار رضاخان وروی کارامدن پهلوی دوم نشان میدهد که قدرتهای جهانی قابل اعتمادنیستند وهمواره درصدد دخالت در ایران هستند

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با گرامیداشت روزجهانی مساجد به کلام حضرت امام خمینی(ره) اشار کردوگفت:مساجد سنگراست .

وی همچنین با گرامیداشت نام زکریای رازی روز داروسازی از اقدامات ویژه وزیر بهداشت در حوزه بهداشت ودرمان استان قدردانی کرد.


انتهای پیام/س


برچسب ها: دشمنان ، تلاش ، اسلامی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.