سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

افتتاح 17 طرح عمرانی و خدماتی در اشنویه در هفته دولت

فرماندار شهرستان اشنویه اعلام کرد: 17 طرح عمرانی و خدماتی برای بهره برداری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان آماده بهره برداری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اسعد خضری افزود: این طرحها در زمینه های مختلف و در مجموع با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در سطح این شهرستان اجرا شده است.

وی گفت: این طرح ها شامل بهره برداری از طرح آبیاری تحت فشار در 130 هکتار از روستای سوجه ، دو واحد مرغداری ، چهار طرح عمران شهری ، آبرسانی به چهار روستا ، گازرسانی شهرک صنعتی ، مدرسه کانی سرخ ، طرح هادی روستای صوفیان ، راه روستای گلاز و چهل آسیاب و چند طرح دیگر است.

خضری با تاکید بر همکاری و هماهنگی کلیه دستگاههای اجرایی این شهرستان در راستای برگزاری باشکوهتر برنامه های هفته دولت ، از مسوولان خواست اقدامات و خدمات دستگاه های اجرایی خود را در زمینه های مختلف در این هفته به نحو مناسبی به اطلاع مردم برسانند.

وی اضافه کرد: در طول این هفته همچنین طرح هایی چون گازرسانی به 14 روستا و بهسازی و آسفالت 10 روستا نیز با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال آغاز می شود.

فرماندار اشنویه برگزاری یادواره شهدای دولت ، تجلیل از کارمندان نمونه و برگزاری چندین برنامه ورزشی ، فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان اشنویه عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.