سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی در سطح شهر

این اقدام در راستای تقویت کار تاکسی‌داران وبالا رفتن امنیت شغلی رانندگان تاکسی و همچنین امنیت اجتماعی شهروندان بامشارکت مردم و مسئولان ذیربط انجام می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری عسکری رئیس سازمان تاکسیرانیاظهار داشت: کار مسافربرهای شخصی در شهرکرمان مشکلات زیادی را برای تاکسی دارانایجاد کرده است و بسیاری از تاکسی‌داران از این امر گلایه‌مند بوده و خواستار رسیدگی مسئولان شهری به مشکل آنها هستند.

عسکری اضافه کرد: روزانه تعدادی از تاکسی‌داران بامراجعه به سازمان تاکسیرانی و ابراز نارضایتی از این وضعیت خواهانحل این مشکل هستندکه البته خواسته آنان به جا وقانونی است.

وی ادامه داد:یکی از برنامه های سازمان تاکسیرانی در راستایحل مشکل تاکسی‌داران بوده و در این راستا به حمایت مسئولان مرتبط شهری نظیر فرماندار، نیروی انتظامی و همچنین پلیس راهور نیازمندیم.

رئیس سازمان تاکسیرانی کرمان افزود: بسیاری از مسافربرهای شخصی با کار در سطح شهر و اخذ کرایه‌های گزاف و نابجا از شهروندان موجبات نارضایتی مردم و همچنین اخلال در کار تاکسی‌داران شده‌اند.

مهندس عسکری ادامه داد: یک شهروند نیازمند آرامش در تردد و ایجاد امنیت در محیط رفت‌وآمد خود است که تاکسی‌ها در ارتباط مستقیم و مؤثر بااین مهمنقش اساسی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: تاکسی ، مسافر ، امنیت ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.