سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

خادمان حرم رضوی فردا وارد کرمان می شوند

کاروان خادمین حرم رضوی برای هفتمین سال متوالی برای برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید فردا پنجشنبه29 مرداد جاری وارد استان کرمان می‌شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ جشنواره زیر سایه خورشید در 250 شهر از 31 استان کشور و 110 شهر از22 کشور جهان به همت موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می شود.


استان کرمان از پنج شنبه 29 مرداد جاری از ساعت 20 در محل سالن فجر به مدت هفت روز میزبان کاروان خادمین حرم رضوی برای برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی است.



کاروان خادمین حرم رضوی در جریان حضور در استان کرمان جهت شرکت در بیش از160 عنوان برنامه فرهنگی ویژه ولادت امام رئوف به 30 شهرستان، بخش و روستای استان سفر می کنند.



در جشن زیر سایه خورشید علاوه بر توزیع بسته های متبرک رضوی، به شرکت کنندگان به قید قرعه ده ها جایزه ارزنده از جمله کمک هزینه سفر زیارتی حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس اهداء می شود.



دیدار با ائمه جمعه، علما و مسئولین استان، دیدار با طلاب و روحانیون، خانواده های معظم شهداء و جانبازان، کارکنان ادارات، فرهنگیان،صنعتگران، اصناف و بازاریان، ورزشکاران و کانون‌های هواداران باشگاه های ورزشی، دیدار وعیادت از جانبازان، بیماران و سالمندان، دیدار با ایتام و کودکان بی سرپرست، خانواده‌های محروم و بی بضاعت، غبار روبی مزار شهداء، شرکت در دعای ندبه و نماز جمعه، حضور در جشن شکوفه های نور ویژه دختران، حضور در مراکز اصلاح و تربیت و زندان ها، حضور در مراکز آموزشی نیرو های مسلح، حضور در بقاع متبرکه از دیگر برنامه های کاروان خادمین رضوی است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: خادمان ، حرم ، رضوی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.