سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتضاح ورزشگاه مشهد از زبان یک مسئول

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: ما در حال بررسی مشکل برگزار نشدن بازی تیم ملی جوانان ایران و سوریه هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم.

فریدون معینی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: بازی‌های دوستانه تیم ملی جوانان از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال خراسان از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بوده و تیم‌های سوریه و عراق هم برای انجام این بازی‌ها به ایران آمدند و مانع خاصی در این ارتباط نبود .

وی در ادامه عنوان کرد: وقتی اعضای دو تیم ملی جوانان ایران و سوریه برای برگزاری بازی دوستانه به ورزشگاه ثامن آمدند با درهای بسته روبرو شدند و کسی در آنجا حاضر نبوده تا پاسخگو باشد.

 وی تصریح کرد: دبیر هیات فوتبال خراسان نامه‌ای از چند هفته پیش برای اداره کل ورزش استان خراسان زد اما این اداره دیر پاسخ نامه را داد.

 سرپرست کمیته جوانان بیان کرد: به هر حال ما در حال بررسی این موضوع هستیم، قصد داریم با تاخیر یکی، دو روزه بازی دوستانه را برگزار کنیم.

معینی در مورد وضعیت مسئول اجرایی و هماهنگی مسابقات گفت: من تا جایی که اطلاع دارم این مسئول ناراحتی برایش پیش آمده است اما اکنون وضعیتش مساعد است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من نظر خاصی در مورد میزبانی ایران در این رقابت‌ها نداشتم اما منتظر اصلاح برگزاری این بازی‌ها هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: افتضاح ، فدراسیون ، بررسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.