سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

برگزاری مراسم هفتم پنج شهید والا مقام شهرستان کامیاران

معاون فرماندار کامیاران از برگزاری مراسم هفتم پنج شهید شهرستان کامیاران که هفته گذشته در درگیری با عوامل ضد انقلاب به شهادت رسیدند با حضور مسوولان کشوری و لشکری در سالن استقلال این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عطاالله فرهادی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری این مراسم با اشاره به اینکه شهادت این پنج شهید، شهرستان کامیاران را تکان داد گفت: امروز به برکت خون این پنج شهید شاهد حضور عاشقانه و جوشش همه مردم در به خاک سپردن پیکر این شهدا هستیم.

وی گفت: حضور پرشور مردم در آیین تشییع پیکر شهدای کامیاران پیامی کوبنده به دشمنان و گروهک های معاند دارد.

وی شهدا را الگوی مناسبی برای جوانان این شهرستان دانست و گفت: آیین برگزاری تشییع شهدا سبب بهره مندی از فضای معنوی آنها می شود.

معاون فرماندار کامیاران ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان عزت ارزشمند و ماندگاری را در تاریخ انقلاب خلق کردند.

فرهادی امنیت پایدار ایران در منطقه را مرهون خدمات شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی دانست و گفت: این دلاور مردان با تقدیم جان خود به انقلاب ، از آبرو، شرف و حیثیت خود دفاع کردند.

شهیدان پیمان ویسی، زانیار صحرایی، غلام رحمانی، میلاد درخشان و آرش نصیری 20 مرداد سال جاری در درگیری با عوامل ضد انقلاب در منطقه شاهو شهرستان کامیاران به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پیکر ، حضور ، دشمن ، تشییع ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.