سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تهديد و اخاذی با بدست آوردن عکس های شخصی

فردی كه با بدست آوردن تصاوير شخصی و خانوادگی يكی از شهروندان قصد اخاذی 500 ميليون ريالی را از او داشت توسط ماموران پليس فتای اصفهان شناسایی و دستگير شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سرهنگ " مرتضوی " رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: درپی شكايت يكی از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس تصاوير شخصي و خانوادگي وي را بدست آورده و با تهديد انتشار آنها در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي قصد اخاذي 500 ميليون ريالي را از او دارد موضوع به صورت ويژه در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی افزود: شاكی كه هيچ اطلاعی از هويت فرد عامل تهديد ندارد عنوان داشت هيچ گونه عكس يا فيلمي نيز در شبكه هاي اجتماعی به اشتراک نگذاشته است.

وی تصريح كرد: با جمع آوري مدارك و مستندات پليس و انجام اقدامات تخصصي در فضاي مجازي متهم شناسايي و دستگير شد.

اين مقام انتظامی افزود:متهم در مواجهه با مدارك و مستندات پليس ا صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را سودجويي و كسب منفعت عنوان داشت و همچنين عكس هاي بدست آمده را از طريق سرقت فلش مموري شاكي و كپي عكس هاي موجود بر روي كامپيوتر خود عنوان داشت.

سرهنگ مرتضوي در پايان افزود:از نگهداري و ذخيره عكس هاي شخصي و خصوصي بر روي وسايل قابل حمل از قبيل تلفن همراه،فلش مموری،تبلت و غیره اكيداً خودداری نماييد. 


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.