سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پژویی كه 50 میلیون ریال خلافی داشت

یك دستگاه خودروی پژو پارس با 138 فقره تخلف و بیش از 50 میلیون ریال خلافی توسط ماموران پلیس راهور شهرستان كاشان استان اصفهان شناسایی و توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سرهنگ "مهدی پور غلامحسین" در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی این فرماندهی، حین رسیدگی به تخلفات خودروها و روانسازی ترافیك در یكی از خیابان های سطح شهر یك دستگاه پژو پارس را به علت ارتکاب تخلف رانندگی متوقف كردند.

وی افزود: پس از استعلام پلاك مشخص شد خودروی مذكور دارای 138 فقره تخلف است و بالغ بر 50 میلیون و 500 هزار رال  خلافی پرداخت نشده دارد كه برابر قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودروی مذکور توقیف وبه پاركینگ منتقل شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: همچنین راننده خودرو برابر قانون برای شركت در كلاس های آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راهنمایی و رانندگی استان معرفی گردید.

سرهنگ پورغلامحسین ، توقف دوبله، توقف در حریم خودروهای عمومی، توقف در مكان های ممنوعه و توقف در پیاده رو را بیشترین تخلفات به ثبت رسیده برای خودروی مذكور عنوان كرد.

فرمانده انتظامی كاشان تصریح كرد: طبق قانون در صورتی كه مبلغ جریمه خودرویی به بیش از 10 میلیون رالت برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالك خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یك ماه از تاریخ ابلاغ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نكند، خودرو برابر مقررات توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.   

انتهای پیام/ح
برچسب ها: تخلف ، پژو ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.