سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با اردوهای طرح هجرت 3

اردوهای طرح هجرت 3 دانش آموزی به منظورشناسایی ظرفیت و تخصص دانش آموزان، زیبا سازی و مرمت مدارس و مشارکت دانش آموزان در امور سازندگی با 655 نفر در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ فرمانده ی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) گفت: 10 روز پیش این اردو ها شکل گرفت و هم اکنون اردوهای جهادی دانش آموزی با 2 هزار و 520 نفر روز به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و مرمت و بهسازی مدارس ، ساخت مساجد و محلهای مورد نیاز با توجه به منویات رهبری در حال اجرا می باشد .

مهدی ساعی افزود: اردوهای طرح هجرت 3 دانش آموزی نیز به منظورشناسایی ظرفیت و تخصص دانش آموزان، زیبا سازی و مرمت مدارس و مشارکت دانش آموزان در امور سازندگی با 655 نفر روز در حال اجرا می باشد که با همکاری آموزش و پرورش طی 10 روز گذشته در 5 محدوده این طرح را اجرا کرده ایم .

وی برگزاری اردوهای جهادی در غالب حلقه های طیبه ی شجره صالحین و اعزام به منازل روستایی، شعار نویسی ، سرکشی به خانواده ی شهدا کمک در برداشت محصول کشاورزان محروم و... را از دیگر برنامه های این ناحیه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: فعالیتهای خارج از استان نیزدر روستاهای محروم و دور افتاده به منظور شناسایی ، بازسازی و احیاو مرمت منازل محرومان در دست اجراست که با محرومیت زدایی در شرق اصفهان ، روستاهای سمیرم و روستای لندی درچهار محال بختیاری توانسته ایم موفق عمل نماییم.

فرمانده ی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اعلام آمادگی خود را برای همکاری با دستگاههای دولتی و استتانداری به صورت گسترده اعلام کرد و افزود: در طرحهایی مثل مبارزه با بیماری سالک در کوهپایه و شرق اصفهان گسترده و با موفقیت عمل کردیم و امسال هم در طرح بیابان زدایی شرق با دستگاههای دولت ی آماده ی خدمات رسانی و اعزام نیروهای بسیجی به نواحی مختلف می باشیم.

گفتنی است اختتامیه ی این اردوها چهارشنبه 28 مرداد ماه برگزار می گردد. 


انتهای پیام/ی

برچسب ها: اردوهای ، طرح ، هجرت3 ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.