سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه جایزه بزرگ viva

مسابقه جایزه‌ بزرگ روز جمعه در پارک پردیسان با حضور 130 رکابزن ملی‌پوش‌ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برگزاری مسابقه جایزه بزرگ viva با همکاری شرکت ویوا، سازمان محیط زیست کشور و فدراسیون دوچرخه سواری روز جمعه‌ ساعت سه بعد از ظهر با حضور دوچرخه سواران برتر کشور برگزار می‌شود.

در پایان جایزه‌ای که برای رکابزنان برتر در نظر گرفته‌اند ده هزار دلار است.

امید سراجی مسئول هیئت استان تهران دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگارما اظهار داشت: برای برگزاری مسابقات جایزه بزرگ viva در حال انجام مذاکرات هستیم این مسابقات روز جمعه آغاز می‌شود.

 وی افزود: جایزه این مسابقات برای رکابزنان اول تا سی‌ام در گروه جوانان و بزرگسالان ده هزار دلار است.

 سراجی در خصوص نتایج مسابقات آسیایی رکابزنان رشته دانهیل‌ و کراس کانتری‌ تصریح کرد: با توجه‌ به برنامه ریزی‌هایی که برای این رکابزنان در طول یکسال کار بی وقفه داشتیم و مسابقات برون مرزی و برگزاری لیگ در چهار مرحله برای ارتقا وضعیت آنها اما انتظار نتایجی که کسب کردند را نداشتیم.

وی در ادامه اظهار داشت: مقام پنجم را در کراس کانتری و دانهیل‌ گرفتیم که می‌توان با توجه به اتفاقاتی که برای آنها افتاده بود از جمله پنچری دوچرخه و غیره در مسابقات بد شانسی آوردیم، زیرا حداقل روی  تیم جوانان دختران و پسران امید زیادی داشتیم اما متاسفانه موفقیتی نداشتند و باید برنامه کارشناسی این موضوع را بررسی کنیم.

 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.