سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخباری: به هیچ وجه تراکتورسازی ضعیف نیست

دروازه‌بان تیم تراکتورسازی تبریز گفت: ضعف تراکتورسازی را قبول ندارم زیرا این تیم از روحیه قوی برخوردار بوده و با هدف بازی می‌کند.

محمدرضا اخباری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حضورش در تهران اظهار کرد: برای انجام کارهای پاسپورت به سفارت هند آمده بودم. سفر من یک روزه بود و همان روز به تبریز برگشته و تمرینات تراکتور حضور یافتم.

وی در ادامه افزود: تیم تراکتورسازی روند خوبی را در پیش گرفته است زیرا از روحیه قوی برخوردار بوده و تمرینات با نشاطی را در دستور کار خود قرار داده است.

اخباری در خصوص دلایل ضعف تیمش تصریح کرد: من این مطلب را قبول ندارم که تیمم ضعیف بوده زیرا بازی اول برای ما از حساسیت ویژه‌ای برخودار بوده، بازی دوم توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم و این بازی نیز خوب شروع کردیم اما در ادامه شرایط به نفع ما رقم نخورد. البته نباید از توانایی راه آهن هم غافل شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی اذعان کرد: به هیچ وجه تراکتورسازی تیم ضعیفی در لیگ نبوده و نیست و به طور حتم با یک برد می‌تواند چند پله صعود کند.

وی در پایان یادآور شد: تمامی تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم ضمن موفقیت تیم تراکتورسازی دل هواداران را شاد کنیم و تراکتورسازی به جایگاه واقعی و درخور شأن برسانیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.