سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کروم بوک DELL برای نجات گوگل وارد عرصه شد

کمپانی DELL این بار تصمیم به تولید یک کروم بوک مقاوم و قدرتمند گرفته است تا خلاء موجود در این بخش را پر کرده و کمک بزرگی به برند آمریکایی گوگل (Chromebook) کند.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی DELL علاوه بر تولیدات عادی خود،سازنده لپ تاپ و تبلت های مقاوم و ضد ضربه مانند نمونه های تولیدی برای پلیس آمریکا و تبلت Latitude 12 Rugged را دارد.




اکثر مدل های Chromebook موجود در بازار دارای بدنه پلاستیکی و معمولی هستند که خرید آنها را برای اکثر شرکت ها و ارگان ها منتفی می کند.یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید گسترده نوت بوک در شرکت ها و ادارات، میزان مقاوت بدنه آنها در مقابل آسیب ها و سقوط های احتمالی است.

دقیقا به همین دلیل است که برخی از همین نهادها و مراکز آموزشی، با وجود قیمت پائین کروم بوکها تمایل چندانی برای خرید این محصولات ندارند. و اما محصول جدید دل یک کروم بوک با بدنه مستحکم است که از شاسی های ترکیبی مواد آلومینیوم، منیزیم و فیبرکربن تولید می گردد.




تمامی مدل های تولیدی دارای نمایشگرهای 13 اینچی با دقت 1080*1920 هستند. برخی از مدل ها نیز از پنل لمسی بهره میبرند.در بخش سخت افزاری، پردازنده های اینتل سلرون 3205U،i3 5005U و i5 5300U به همراه 2 تا 8 گیگابایت حافظه رم به کار گرفته خواهد شد.

حافظه های ذخیره سازی به درایوهای SSD داخلی و با حجم 16 تا 32 گیگابایت محدود خواهد شد. در قسمت اتصالات پورت هایی مانند HDMI،USB 3.0،WI-FI و بلوتوث در دسترس خواهد بود. این کروم بوک ها از قیمت پایه 400 دلار شروع خواهد شد و در نیمه دوم ماه سپتامبر در دسترس خواهد بود. احتمال تغییرات سخت افزاری به دلخواه خریداران عمده نیز وجود دارد.


منبع: سخت افزار

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.