سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی احتمال دخالت نظامی در سوریه را بررسی می‌کند

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد در حال بررسی حمله زمینی محدود به سوریه است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آف اسرائیل؛ ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی رزمایش و مانورهای نظامی گسترده‌ای را در بلندی‌های جولان برگزار و هدف از این اقدام را  کسب آمادگی جهت حمله زمینی محدود به خاک سوریه اعلام کرده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در حال بررسی حمله زمینی محدود به سوریه در پاسخ به تیراندازی‌های اخیر از خاک این کشور به اراضی اشغالی است.

مقامات ارتش رژیم صهیونیستی اوضاع جبهه شمالی را پرتنش و ناامن توصیف کرده‌اند. حضور برخی گروه‌های افراطی - که دارای سلاح شیمیایی نیز هستند – در این منطقه، نگرانی‌ها درمورد بروز درگیری در بلندی‌های جولان را افزایش داده است. به همین دلیل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خود را برای هر پیشامدی آماده می‌کند. البته برخی منابع امنیتی صهیونیستی احتمال حمله زمینی به سوریه را بسیار ضعیف دانسته‌اند.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش در حال آماده سازی خود برای نبرد احتمالی دیگری با حزب الله لبنان است. با توجه به اینکه ضرورت حمله به "اسرائیل" در داخل اراضی اشغالی یکی از اهداف جنگی حزب الله طی در سال‌های اخیر بوده، ارتش رژیم صهیونیستی ضمن برگزاری مانورهای نظامی، در حال تخلیه شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک به مرزهای سوریه و لبنان است.

رژیم صهیونیستی تجربه تلخی از حمله زمینی به غزه و لبنان دارد و بعید است این رژیم بار دیگر ریسک کند و فکر حمله زمینی به سوریه را در سر بپروراند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.