سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه استان کشور میزبان محیط‌‌ بان اسب سوار

مدیر کل اداره محیط زیست استان تهران گفت: طرح محط بان اسب سوار به طور آزمایشی در سه استان تهران، گلستان و لرستان در شهریور ماه اجرایی می‌شود.

حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: طرح محیط بان اسب سوار در سازمان حفاظت محیط زیست با هدفهای تردد آسان و سریع از مناطق صعب العبور که امکان تردد وسیله نقلیه وجود ندارد، کاهش هزینه‌ها و آلودگی‌های ناشی از سوخت و سائل نقلیه و برگشت انسان به طبیعت و ارتقای بین او با عوامل طبیعی به تصویب رسیده است.

وی افزود: با شکل گیری طرح محیط بان اسب سوار، موتورسیکلت و خودرو از سامانه پایش محیط بانان حذف نخواهد شد و در برخی مناطق پهپاد نیز به سامانه پایش اضافه خواهد شد.

مدیر اداره کل حافظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه طرح محیط بانان اسب سوار در حال امکان سنجی تمامی مناطق کشور است افزود: فعلا مناطق ورجین و پارک ملی لار را برای این طرح مناسب دیده‌ایم که در شهریور ماه بطور آزمایشی به اجرا در خواهد آمد.

حیدر زاده در پایان گفت: در تعیین نوع اسب و نژاد آن، وضعیت مناطق و نظر کارشناسان و متخصصین در نظر گرفته خواهد داشت و این طرح در دستگیری شکارچیان متخلف کمک بسزایی به محیط بانان خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.