سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از کسب دومین قهرمانی متوالی در رقابت های جهانی:

طلایی:امیدوارم موفقیت جوان به چشم مسئولان بیاید

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان گفت:برای دومین سال متوالی قهرمان رقابت های جهانی شدیم که امیدوارم جوایزاعضای تیم به فراموشی سپرده نشود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد طلایی پس کسب عنوان قهرمانی در رقابت های جهانی اظهار داشت:سال گذشته پس از 19 سال تیم جوانان قهرمان جهان شد اما متأسفانه هنوز جوایز کشتی گیران به آنها اهداء نشده که امیدوارم امسال این موفقیت به چشم مسئولان بیاید و از اعضای تیم تقدیر شایسته به عمل آید.
دارنده مدال طلای جهان درباره قهرمانی متوالی تیمش در رقابت های جهانی گفت:این قهرمانی محقق نشد مگر با یک کار گروهی و تلاش های شبانه روزی که کشتی گیران،کادر فنی،پرسنل خانه کشتی و مسئولان فدراسیون انجام دادند و خوشحالیم که مجموع همه زحمات به شادی دل مردم و علاقه مندان به ورزش اول کشور ختم شد.
وی افزود:در مجموع همه بچه ها عملکرد خوبی داشتند و من از نتیجه راضی هستم اما از کسب مدال های طلایی که به دست آمد رضایت ندارم چرا که ما باید حداقل چهار مدال طلا می گرفتیم.البته در میدان بزرگی چون جهانی هر کشتی گیری کمتر اشتباه کند و در جنگ لحظه ها موفق شود به مدال خوشرنگتری می رسد که ما در دو وزن 74 و 120 کیلو گرم به دلیل اشتباهات بچگانه و دست کم گرفتن حریفان به مدال نقره رسیدیم.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در خاتمه خاطرنشان کرد: پس از گذشت چند ماه استرس هم اکنون فکر و خیالم راحت است چرا که بچه ها مزد زحمات خود را گرفتند و من مطمئن هستم اگر کشتی گیران جوان به خوبی از سوی مسئولین حمایت شوند ما برای المپیک و بعد از آن تا سال ها خیالمان راحت خواهد بود.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در پایان رقابت های جهانی که روزهای 24 و 25 مردادماه در شهر سالوادورداباهیا برزیل برگزار شد، با کسب 2 مدال طلا و 4 مدال نقره به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های آذربایجان و روسیه دوم شدند.ایمان صادقی و مجتبی گلیج صاحب مدال طلا شدند، و علی رضا گودرزی، رضا مظفری، سید ایمان حسینی و امین طاهری به مدال نقره دست یافتند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.