سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

برقراری نخستین پرواز اردبیل به استانبول

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:‌ نخستین پرواز اردبیل به استانبول بزودی برقرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ قادر تقی‌زاده افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده و براساس قرارداد شرکت خدمات مسافرتی مدار با شرکت اطلس جت ترکیه نخستین پرواز چارتر اردبیل به استانبول روز پنجشنبه همزمان با 29 مردادماه برقرار می‌شود.

تقی زاده با اشاره به زمان پروازهای بعدی بین اردبیل و ترکیه گفت: این پروازها با فاصله یک هفته از هم در ساعت 4:20 بامداد رفت و 11:30 به وقت استانبول برگشت در روزهای 5، 12 و 19 شهریورماه برقرار می‌شود که ظرفیت هر پرواز 216 نفر خواهد بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر تراز گردشگری ایران منفی است، افزود: در سال گذشته 6 میلیون و 900 هزار گردشگر خارجی از کشور خارج و در مقابل 4 میلیون و 500 هزار گردشگر وارد کشور شده‌اند که این امر بیانگر نبود برنامه‌ریزی‌های مناسب در این حوزه بوده و بر همین اساس سازمان میراث فرهنگی در صدد بوده تا تدابیر لازم را برای مثبت کردن تراز گردشگری کشور تا پایان برنامه ششم اتخاذ کند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.