سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

كسب 102 مدال توسط ورزشكاران مازندرانی در 4 ماه سال 94

مدیركل ورزرش و جوانان مازندران در جلسه هماهنگی ریو 2016 گفت: از ابتدای سال 94 تاكنون ورزشكاران مازندران در معیت تیم ملی موفق به كسب 102 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حبیب حسین زادگان افزود: از ابتدای سال 94 تاكنون ورزشكاران زن و مرد مازندرانی در مسابقات مختلف موفق به كسب 102 مدال جهانی،آسیایی و بین المللی شدند.

مدیركل ورزش و جوانان مازندران تصریح كرد: از این تعداد مدال كسب شده توسط ورزشكاران مازندرانی 45 مدال جهانی، 38 مدال آسیایی و 19 مدال بین المللی بوده است.

وی با اشاره به اینكه مازندران گل سرسبد ورزش كشور محسوب می شود، اذعان داشت: مازندران به تنهایی برای افتخارآفرینی ورزش جور چندین استان كشور را می كشد اما از نظر اعتبار و تخصیص بودجه با دیگر استان هایی كه نشانی از ورزش ندارند، برابری می كند.

حسین زادگان از اهدای جوایز ویژه استاندار به ورزشكاران مازندرانی در المپیك روی 2016 خبر داد و گفت: هر یك ورزشكاران مازندرانی كه در المپیك ریو 2016 موفق به كسب مدال شوند جوایز ارزنده ای از سوی استانداری دریافت می كنند.

مدیركل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به شانس كسب مدال ورزشكاران مازندرانی در المپیك 2016 ریو تصریح كرد: استاندار قول جوایز نقدی 100 میلیون تومانی برای دارنده مدال طلا، 50 میلیون تومانی برای دارنده مدال نقره و 25 میلیون تومانی برای دارنده مدال برنز دادند.

وی با بیان اینكه در المپیك 2012 لندن كاروان ورزشی ایران موفق به كسب 4 مدال طلا شدند، اظهار داشت: از این تعداد 2 مدال توسط ورزشكاران مازندرانی در المپیك 2012 كسب شد.

حسین زادگان از فعالیت 47 هیئت ورزشی در استان و 778 هیئت ورزشی در شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به فعالیت بیش از 150 هزار ورزشكار سازمان یافته در مازندران و همچنین استعدادهای ورزشی شرق تا غرب استان از سوی مسئولان كشوری و وزارت ورزش و جوانان باید به ورزش مازندران نگاه ویژه تری شود.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.