سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدزاده: هدف کمیته اخلاق جلوگیری از انجام تخلف توسط افراد است

رییس کمیته اخلاق گفت: اصل کمیته اخلاق بر بی گناهی افراد است اما در صورت اثبات خلاف این موضوع، برخورد جدی خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی اکبر محمدزاده  رییس کمیته اخلاق فدراسیون گفت: کمیته اخلاق دو وظیفه مهم دارد، پیشگیری از وقوع تخلف و ناهنجاری و دیگری رسیدگی و تعیین مجازات متخلفانی که نسبت به پیشگیری های تاکید شده توسط کمیته اخلاق توجه نکرده اند.

وی ادامه داد: در واقع آیین نامه کمیته اخلاق را در این نشست در لوح فشرده در اختیار زمانی مدیران و سرپرستان باشگاه ها می گذاریم تا مدیران باشگاه ها ضمن آشنایی هرچه بیشتر، آن را در اختیار بخش حقوقی باشگاه هایشان قرار دهند تا در مواردی مانند تنظیم قراردادها با بازیکنان و کادرفنی آیین نامه اخلاق را مورد بررسی و استفاده قرار دهند که به نفع خود باشگاه ها است.

رییس کمیته اخلاق افزود: هدف کمیته اخلاق جلوگیری از تخلف افراد است و آیین نامه این کمیته منطبق با آیین نامه اخلاق فیفا است.

همچنین در ادامه این نشست هوشنگ نصیرزاده –رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات با اشاره به آیین نامه کمیته اخلاق گفت: آیین نامه کمیته اخلاق را تا حدود 90 درصد منطبق با آیین نامه اخلاق فیفا تدوین کرده ایم. بر همین اساس حیطه کاری کمیته اخلاق موارد خارج از زمین مسابقه مانند تبانی، تاثیر در تغییر نتیجه بازی، جعل و مواردی از این دست است. البته کمیته اخلاق در مواردی که باعث ایجاد فرهنگ نادرست مانند خالکوبی و مدل مو می شود هم حق ورود دارد چراکه در نتیجه آن الگوسازی نامناسب برای جوانان ایجاد می شود.



انتها پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.