سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش ۱۵۴ هدیه سفرای کشورهای خارجی در موزه علی‌اکبر صالحی

رئیس سازمان انرژی اتمی از نمایش ۱۵۴ قطعه هدایای سفیران کشورهای خارجی در موزه علی‌اکبر صالحی قزوین خبر داد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "علی‌اکبر صالحی" در حاشیه افتتاح موزه هدایای علی‌اکبر صالحی در محل دفتر نمایندگی وزارت خارجه در قزوین، اظهار داشت: 154 قطعه هدایای سفیران کشورهای خارجی به بنده در دوران وزارت امور خارجه ایران از سال 89 تا 92 در موزه علی‌اکبر صالحی به نمایش درآمده است.
 
وی افزود: این موزه در برگیرنده هدایای دوران وزارت
خارجه بنده است که از سوی رؤسا و سفرای کشورهای دوست به ما اهدا شد و آن را به جایگاه اصلی خود که دولت است برگرداندیم زیرا این هدایا متعلق به ملت ایران است و لازم بود که به خود ملت بازگردد.
 
معاون رئیس جمهور ادامه داد: از آنجا که پدر، مادر و اجدادم نیز متولد قزوین و برخاسته از همین شهر هستند بهترین مکان برای ایجاد نمایشگاه از هدایای یاد شده شهر قزوین بود.
 
صالحی عنوان کرد: این موضع با کمک استانداری، شهرداری و سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین در محل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین برپا شده است.
 
رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: امید است با بازدید جوانان از موزه هدایای سفیران کشورهای خارجی بتوان آینده روشنی برای آنان در مقابل چشمانشان تصویر کرد تا ببینند که ایران از جایگاه رفیع و فاخری در جهان برخوردار است.
 
وی بیان کرد: این موزه نمونه بسیار کوچکی از اعتبار جمهوری اسلامی ایران است که باید جوانان آن را ببینند و با قوت قلب و اعتماد به نفس بیشتری آینده خود را رقم بزنند.
 
در این برنامه حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین، مرتضی روزبه‌ استاندار قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز، آبیک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: صالحی ، سازمان ، هدایا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.