سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

حمایت مالی صندوق نوآوری از شرکت های دانش بنیان

صندوق نوآوری از 480 شرکت دانش بنیان حمایت می کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ معاون علمی و فناوری رییس جمهور در نشست هم‌اندیشی اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی مازندران گفت:به جای هزینه کردن در تجاری‌سازی باید بر روی پژوهش‌ها برنامه‌ریزی کرد و در این حوزه معتقدیم در حوزه تجاری‌سازی نباید پول بدهیم بلکه می‌توان با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به این بخش کمک کرد.

ستاری افزود:متاسفانه در اقتصاد نفتی،استخدام اشتغال تلقی می‌شود در حالی‌که کارآفرینی اشتغال بوده و ظرفیت‌های انسانی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آنها توجه شود.

وی با بیان اینکه در گذشته 95 درصد شرکت‌های دانش‌بنیان نمی‌توانستند از بانک‌ها تسهیلات دریافت کنند،تصریح کرد:تاکنون 480 شرکت دانش‌بنیان از محل صندوق نوآوری شکوفایی تسهیلات دریافت کردند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از فروش 5 هزار و 400 میلیارد تومانی محصولات هزار و600 شرکت دانش‌بنیان در کشور خبر داد،گفت: امسال هزار و 500 شرکت دانش‌بنیان معافیت مالیاتی دریافت کردند.

ستاری با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالای مازندران به لحاظ بهره‌گیری از ظرفیت‌های گیاهان دارویی،آب و شیلات،افزود:اکنون یکی از معضل شناخته این استان در امر زباله بوده که مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

وی با اعلام اینکه باید سرمایه‌گذاری در دانشگاه‌ها و جوانان نخبه انجام شود،تصریح کرد:دانشگاه می‌تواند در شرکت دانش بنیان سهیم واز محصولات این شرکت بهره‌مند شود.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.