سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

توسعه ورزش همگانی بانوان در بعد حرفه ای و قهرمانی از اولیت های کاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی توسعه ورزش همگانی بانوان در بعد حرفه ای و قهرمانی را از اولیت های کاری این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، کوروش صبوریان در گردهمایی مسئولین ورزش بانوان ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها گفت: توسعه ورزش همگانی در بانوان استان در بعد قهرمانی و قهرمان پروری از اولیت های کاری ما در سال 94 می باشد تا بانوان ورزشکار استان در میادین ملی و بین االمللی حضور یابند و شاهد درخشش و کسب عناوین های مختلف برای ورزش استان باشند.

وی افزود : محمود گودرزی مقام عالی وزارت نیز از زمان تصدی خود در این سمت توجه ویژه ای به ورزش بانوان دارند که موفقیت های پی در پی بانوان کشور در میادین بین المللی حاصل این توجهات می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد : با توجه به وجود چالش هایی که در حوزه ورزش بانوان در سراسر ادارات کل استان ها خصوصأ خراسان رضوی وجود دارد شاهد رشد کیفی و کمی ورزش همگانی در بین بانوان استان هستیم .

کوروش صبوریان گفت: اگر مشکلات حوزه ورزش بانوان مرتفع گردد یقینأ شاهد پیشترفت های فراوانی در این حوزه خواهیم بود.

وی همچنین ورزش کردن بانوان برای پیشگیری از آسیب های جسمی ، روحی و اجتماعی را در جامعه ضروری دانست.

معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم در این گرردهمایی توجه به استعدادیابی، ورزش قهرمانی، ورزش همگانی، فعالیت‌های فرهنگی و فعالیت‌های آموزشی- پژوهشی را ازجمله برنامه های عملیاتی این حوزه برشمرد .

فهیمه سروری گفت : با توجه به پتانسیل های موجود در ورزش بانوان استان امیدواریم با کمک مسئولین ورزش بانوان ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و روسای هیئت های ورزشی استان گام های موثری در توسعه این مهم برداریم .

فهیمه سروری اعزام به دوره های مربیگری در رشته های مختلف ورزشی ، برگزاری مسابقات ورزشی در مناسبت های مختلف ، کسب عناوین مختلف ورزشی توسط ورزشکاران خانم استان در میادین ملی و بین المللی را گوشه ای از فعالیت های این حوزه در سال 93 تاکنون عنوان کرد.

وی همچنین در این گردهمایی ارتقاء سطح کمی و کیفی فرآیندهای استعدادیابی و نخبه‌پروری، ارتقاء کمی ورزش‌های رقابتی با گسترش ورزش در سطوح پایه، هم‌افزایی دستگاه‌ها در استفاده بهینه از اماکن ورزشی و غیر ورزشی،تسهیل و حمایت از مشارکت بخش خصوصی و همچنین بهره‌گیری از آموزش و پژوهش و بهبود نگرش ورزش را از جمله اهداف میان مدت عملیاتی حوزه معاونت ورزش بانوان استان عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.