سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات حادثه انفجار در یکی از ادارات دولتی مشهد + تصاویر

انفجار در نمازخانه اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خساراتی نیز به همراه داشته است .

یک منبع آگاه امدادی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با تایید این خبر گفت : حوالی ساعت 15 امروز با شنیده شدن صدای انفجاری مهیب از داخل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی در خیابان آبکوه مشهد مقابل پمپ بنزین سعد آباد از سوی شاهدان و برخی رهگذران و متعاقب آن شکسته شدن شیشه های برخی اتاق های این اداره  و تماس تلفنی مردم با نیروهای امدادی بلافاصله جند اکیپ آتش نشانی در محل حاضر شدند .





این مقام امدادی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد محل انفجار کولر گازی در قسمت نمازخانه این اداره بوده است و شدت انفجار بحدی بوده است که شیشه های برخی اتاق ها از جمله نمازخانه و شیشه های باجه بانک ملی در این اداره نیز بصورت کامل فرو ریخته است و تا شعاع 50 متری پراکندگی شیشه های شکسته شده بر روی زمین کاملا مشهود بوده است .

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد یکی از کارگران در حین تعمیر کولر گازی در پشت بام این مرکز اداری بوده است که به دلیل نامشخصی انفجاری مهیب رخ میدهد .





این مقام مسئول با رد شایعه انفجار توام با آتش سوزی در این محل خاطرنشان کرد:این حادثه در زمان تعطیلی این اداره رخ داده است و خوشبختانه به کسی آسیبی نرسیده است و فقط خسارات مالی بر جای مانده است .

این مقام امدادی از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خوداری کرده است و علت دقیق این حادثه را به نظر کارشناسان خبره منوط دانسته است.

گفتنی است ساعتی پیش برخی از خبرگزاری ها از آتش سوزی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی در مشهد خبر داده بودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انفجار ، اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Farhad
۲۳:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
مگه کولر گازی منفجر میشه؟