سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند ؛

مراکز پایش فرکانس فضای الکترونیکی شرق کشور در خراسان جنوبی لازم است

رئیس سازمان ارتباطات رادیویی کشور با بیان اینکه مرزداری الکترونیک از مرزداری زمینی سخت تر است ، گفت: مراکز پایش فرکانس فضای الکترونیکی شرق کشور و گستردگی سایت در خراسان جنوبی لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ عمیدیان در شورای اداری خراسان جنوبی افزود: براساس برنامه ریزی وزارات ارتباطات باید مجوز لازم در ارائه باند پهن برای متقاضیان صادر شود و همسویی در استان ها صورت گیرد.

وی با انتقاد از اینکه قرار بود این وزراتخانه حذف شودگفت: این وزراتخانه پیشگام برای توسعه صنایع و پایگاه علوم پایه در کشور است.

رئیس سازمان ارتباطات رادیویی کشور با بیان اینکه مرزداری الکترونیک از مرزداری زمینی سخت تر است افزود: مراکز پایش فرکانس فضای الکترونیکی شرق کشور و گستردگی سایت در خراسان جنوبی لازم است.

عمیدیان برای اتصال روستاهای بالای 10 خانوار خراسان جنوبی تا 22 بهمن امسال به شبکه اینترنت قول داد و گفت: تاکنون قرارداد اتصال 272 روستا این استان به اینترنت بسته شده است.

وی از مسئولان خراسان جنوبی خواست روستاهای فاقد اینترنت را شناسایی کنند و به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اتصال به اینترنت ارجاع دهند .

رئیس سازمان ارتباطات رادیویی کشورگفت: ما آمادگی ارائه خدمات را به این مناطق داریم.

عمیدیان همچنین یادآور شد : محدودیتی برای توسعه خدمات تلفن ثابت در روستاها وجود ندارد و همچنین اینترنت 512 نیز قابلیت اتصال در را روستاها دارد.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.