سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرد نوری: تغییرات اساسی در کادر فنی استقلال نیاز نیست

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در نظر نداریم تغییرات اساسی در کادر فنی استقلال ایجاد کنیم.

عباس کرد نوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درخصوص شکست 2بر صفر تیم فوتبال استقلال در مقابل تیم ذوب آهن گفت: به طور کلی نتایج 8-7 تیم از 16تیم در لیگ برتر بحث می‌شود که بازی‌ها سخت و حساس شود و نمی‌توان از قبل نتایج تیم‌ها را پیش بینی کرد.

وی در ادامه افزود : به نظر من استقلال هم می‌توانست در برابر ذوب آهن برنده میدان باشد، چرا که هر دو تیم در زمین بازی هم پای یکدیگر دویدند و اگر استقلال تا حدودی باهوش‌تر عمل می‌کرد می‌توانست پیروز میدان شود. در هر صورت فلسفه فوتبال می‌گوید، اگر تیم از لحاظ تاکتیک و بدنی توانست مهیا و آماده شود و تاکتیک‌های فوتبال را به خوبی بشناسد و سریع تصمیم گیری کند می‌تواند پیروز شود و باید بگویم که تصمیم گیری فاکتور مهمی است که این مسئله به خوبی نصیب ذوب آهن شد.

کرد نوری ادامه داد: در هر فرصت گلزنی که برای استقلال در بازی به وجود آمد، اگر توسط برهانی گل می‌شد به طور حتم استقلال برنده این بازی بود.  تیم ذوب آهن و استقلال در این دیدار هم تراز و هم پای هم بودند و زمانی که تیم حریف گل اول را به ثمر رساند بازی را در دست گرفته و روحیه تیم ما را تضعیف کرد .

وی افزود : تیم ذوب آهن تیمی بود که از فرصت‌هایش به خوبی استفاده کرد و توانست نتیجه را به نفع خود رقم بزند اما چنین اتفاقاتی نیز می‌توانست برای استقلال رقم بخورد بنابراین این بازی آخر خط برای استقلال نیست و تیم با تلاش بیشتر در آینده می‌تواند از فرصت‌هیش به خوبی استفاده کند و برنده میدان شود.

کرد نوری درباره صحبت‌های جهانیان که خواستار پاسخگویی مظلومی در جلسه هیأت مدیره شده است اضافه کرد : صحبت‌های مطرح شده از سوی جهانیان این است که ما بخواهیم تغییراساسی در کادر فنی ایجاد کنیم بلکه به طور کلی ما در هیأت مدیره مصوبه‌ای را ارائه دادیم که سرپرست و سر مربی تیم پس از انجام هر دو بازی در جلسات هیأت مدیره شرکت می‌کنند تا از این طریق پاسخگوی سوالات اعضاء باشند و کادر فنی نیز دلایل خود را مطرح می‌کنند و شاید و شاید کادر فنی خواسته‌هایی داشته باشد که این مسئله در جلسه مطرح می‌شود .

البته باید بگویم که کادر فنی زمانی که تیم برنده میدان هم می‌شود در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا می‌کنند و حضور آنها تنها به باخت مربوط نمی‌شود و کادر فنی تنها با وجود این جلسات در مقاطع مختلف هیأت مدیره را از جریانات تیم مطلع می‌کنند و به طور حتم صحبت‌های جهانیان هم در همین راستا بوده است.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت : به طور کلی یکی از دغدغه‌های اصلی مسأله مالی است که این موضوع باید در دستور جلسه هیأت مدیره در روز دوشنبه همین هفته مورد بررسی قرار بگیرد و نکته‌ای که در حال حاضر حائز اهمیت خواهد بود این است که ما با حامی مالی مشکل خاصی نداشته و قرارداد داریم و تنها اختلاف ما به دلیل زمان است . بهتر است طبق زمان‌هایی که برای پرداختی‌ها در نظر گرفتیم کارها صورت گیرد، چرا که در غیر این‌ صورت تأخیر در زمان می‌تواند مشکلاتی را به‌ وجود بیاورد و قرار است در جلسه هیأت مدیره هفته پیش رو زمان مورد درخواست کادر فنی را بررسی کنیم تا از این طریق زمان پرداختی‌ها با تعهدات باشگاه هماهنگ‌ترشود، تا حامی مالی نیز نسبت به تعهدات خود عمل کند.

کرد نوری درباره وضعیت کرار و نسبت به صحبت‌های معینی که گفته شده باید تصمیم جدی درباره این بازیکن گرفته شود افزود : مصلحت بر این بوده که کرار در تیم بماند و نظر شخصی من نیز بر همین مسأله بوده اما در هر صورت مسئولان فنی هم می‌توانند نظرات خود را نسبت به این بازیکن مطرح نمایند.

وی ادامه داد : در حال حاضر کرار بازیکنی است که در تیم جای دارد و باید ببینیم که آیا واقعاً مصلحت هست این بازیکن بماند یا خیر؟

به طور کلی اگر واقعا وجود این بازیکن برای کل تیم مشکل ایجاد کند در خصوص این موضوع به جمع‌بندی لازم خواهیم رسید اما تا جایی که من اطلاع دارم این بازیکن در تیم کارایی دارد اما درباره تمامی موارد از جمله وضعیت کرار در هیأت مدیره تصمیمات لازم اتخاذ خواهد می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.