سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند ؛

خواسته مردم خراسان جنوبی ، عملیاتی شدن وعده های دولت

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان خراسان جنوبی خواستار عملیاتی شدن وعده های دولت یازدهم هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی روز شنبه در نشست شورای اداری خراسان جنوبی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیرجند افزود: برخی از استانها که تنها یک پنجم پهناوری استان خراسان جنوبی را دارند اعتبارات اختصاص یافته به آنها بسیار بیشتر از این استان است لذا شاخصه های این اعتبارات نامعلوم می باشد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است، تصریح کرد: پهناور بودن استان و پایین بودن درآمد سرانه مردم باید مدنظر وزرا، مسوولان، رییس جمهور و سایر مسوولان قرار گیرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: از وزیر ارتباطات خواستاریم این مهم را به گوش رییس جمهور برسانند که شاخصه های اعتبارات اختصاص یافته در سفرهای هیات دولت به استان‌ها چیست و این شاخصه‌ها را اعلام کنند.

حجت الاسلام عبادی گفت: مردم استان خراسان جنوبی خواستار عملیاتی شدن وعده های دولت یازدهم هستند.

وی در ارتباط با وضعیت ارتباطات در سطح روستاهای خراسان جنوبی گفت: در استان روستاهای زیادی داریم که از نعمت مخابرات حتی تلفن ثابت برخوردار نیستند.

نماینده مجلس افزود: در برخی از روستاهای استان تلفن های همراه آنتن دهی ندارد که نمی توان این روستاها را جزو روستاهای برخوردار دانست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در ارتباط با سرویس دهی تلفن همراه باید گفت با توجه به محدودیت های اقتصادی و پراکندگی استان، باید تلاش شود تمام استان از امکانات تلفن همراه برخوردار شود.

انتهای پیام /ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.