سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

پشرفت طرح بلوار ولایت شمالی در آمل

روند پشرفت طرح بلوار ولایت شمالی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در بازدید از پروژه بلوار ولایت شمالی آمل با بررسی مسائل فنی و اعتباری و همچنین روند پشرفت این پروژه، فعالیت‌های عمرانی شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد: با نظارت کارشناسی و دقیق شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهر شاهد اعتلای بیش از پیش شاخصه های خدمت رسانی به مردم باشیم .

پمحمد محمدی تاکامی افزود : شهر آمل در ایجاد و توسعه رینگ های درون شهری یکی از شهرهای فعال استان است وی افزود:‌شناسایی دقیق نیازها و مشکلات شهر در همه عرصه ها بخصوص عمرانی و فرهنگی و هماهنگی و تلاش برای رفع آنها باید در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری باشد .

شهردار آمل نیز در این بازدید به وضعیت بخش های عمران و آبادانی شهر امل اشاره کرد و اظهار داشت : در این پروژه بیش از یکصد و شصت پلاک مسکونی و تجاری بدون هیچ گونه تنش و مشکلی تملک و تخریب گردید و اخیراً نیز رستوران حاج محسن به عنوان آخرین پلاک پس از طی مراحل قانونی تخریب گردید .

امیرسلیمانی تصریح کرد : خوشبختانه اعتماد خوبی بین اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیریت شهری و شهروندان وجود دارد و سعی مان بر این است تا این اعتماد را بالاتر ببریم زیرا اعتماد بالا راندمان را افزایش خواهد شد.

وی با بیان مشکلات موجود در سطح شهر و با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه در آینده نزدیک ترافیک هسته مرکزی شهر و خیابان نور کاهش خواهد یافت گفت: مساله ترافیک یکی از اساسی ترین مسائلی است که نیازمند عزم جدی مسئولان در بخش‌های مختلف است تا شاهد رفع آن باشیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: پیشرفت ، طرح ، بلوار ، ولایت ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.