سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

آبرسانی به باغهای کوهدشت با تانکر

مسئول اداره امور عشایر شهرستان کوهدشت از آبرسانی سیار به مناطق عشایری و باغ‌هاي شهرستان کوهدشت با همکاری جهاد کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهمن قربان‌پور بیان کرد: با توجه به کاهش نزولات جوی، خشک شدن چشمه‌ها و کاهش سطح منابع آب‌های زیر‌زمینی، عشایر ساکن دشت‌های کوهدشت، دامداران و کشاورزان این مناطق مهم کشاورزی غرب کشور دچار مشکلات عدیده‌ای گردیده‌اند.

وي افزود: برای کمک به عشایر این شهرستان و کاهش تبعات کمبود آب، اداره امور عشایر شهرستان کوهدشت مبادرت به توزیع 38 دستگاه تانکر چرخ‌دار با گنجایش 2 هزار لیتر و حمل آب شرب توسط یک دستگاه کامیون آبرسان با گنجایش 12 هزار لیتر بین عشایر در مناطق مختلف و صعب‌العبور این شهرستان نمود.

مسئول اداره امور عشایر شهرستان کوهدشت بابيان اين كه برای کاهش مشکلات باغ‌داران بخش مرکزی شهرستان کوهدشت در زمینه کمبود آب برای آبیاری باغات، یک دستگاه کامیون سیار حمل آب با گنجایش  12 هزار  لیتر در اختیار جهاد کشاورزی شهرستان کوهدشت قرار داده‌ايم، افزود: از این طریق با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان، بخشی از مشکلات این قشر زحمت‌کش تا حدودی کاهش يافته است.

انتهای پیام/ح


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.