سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام دومین گروه دانشجویان دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی به پاکستان

حدود 15 نفر در امتحانات دکتری حرفه‌ای کشور پاکستان قبول و به عنوان دومین گروه به این کشور اعزام شدند.

محمد اکبری، عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اعزام دانشجویان دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی به پاکستان اظهار کرد: حدود 15 نفر در امتحانات دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی کشور پاکستان قبول و به عنوان دومین گروه به این کشور اعزام شدند.  
 
وی افزود: افراد اعزامی جدید در نوبت تحصیل دوره دکتری حرفه‌ای رشته فیزیوتراپی در کشور پاکستان قرار داشتند. این افراد قرار بود اولین ترم سالجاری به ادامه تحصیل بپردازند.  

عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی ادامه داد: باقی مانده افراد اعزامی به پاکستان برای ادامه تحصیل در رشته دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی تا پایان مرداد ماه سالجاری به این کشور خواهند رفت. اعزام این افراد حداکثر تا 29 مردادماه حتمی است. با رفتن این افراد تیم 15 نفره اعزامی به پاکستان تکمیل خواهد شد.  
 
اکبری تصریح کرد: اعزام دانشجو به پاکستان به منظور تحصیل در رشته دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی در حالی انجام می‌شود، که انجمن فیزیوتراپی بارها امکانات کشور را برای برگزاری این دوره حداقل در شش تا هفت دانشگاه کشور با کیفیت عالی اعلام کرده است و برگزاری این دوره را در کشور از طریق وزارت بهداشت پیگیری می‌کند. 

وی با اشاره به امکانات برگزاری دوره دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اظهار داشت: تخصص و زیر ساخت‌های کافی به منظور برگزاری دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی در کشور وجود دارد. این امکانات در بیمارستان‌ها و به منظور انجام کار عملی نیز دیده می‌شود.  


انتهای پیام/ 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.