سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف یک شبکه تروریستی جدید در کویت

وزارت کشور کویت از کشف یک شبکه تروریستی جدید به همراه مقادیر زیادی تسلیحات در نزدیکی مرزهای این کشور با عراق خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت کشور کویت پنجشنبه اعلام کرد این کشور یک هسته جدید « تروریستی » را منهدم و مقادیر زیادی مواد منفجره کشف و توقیف کرده است.
این وزارتخانه در بیانیه ای افزود ماموران تحقیق به ویژه 144 کیلوگرم تی ان تی و ماده منفجره« پی ای چهار»،19 تن مهمات ،‌سه راکت انداز ضد تانک و 56 راکت ،‌ 65 نوع مختلف از سلاح های گرم و همچنین 204 نارنجک و چاشنی را کشف و توقیف کردند.

مقامات کویتی اعلام کردند سه تبعه کویتی که به یک گروه « تروریستی » پیوسته بودند،‌ بازداشت شدند. این مقامات نام این گروه را مشخص نکردند.

این وزارتخانه تصریح کرد مواد منفجره و مهمات در مزرعه ای در عبدلی در نزدیکی مرز عراق و همچنین دو خانه که محل آن اعلام نشده است ،‌کشف شد.

یک عامل انتحاری سعودی بیست و ششم ژوئن حمله ای را علیه یکی از مساجد شیعیان در پایتخت کویت انجام داد که براثر آن 27 نفر کشته شدند . مسئولیت این حمله را گروه تروریستی داعش برعهده گرفت .

29 نفر از جمله هفت زن اکنون به اتهام دست داشتن در این حمله محاکمه می شوند . پنج نفر از این متهمان که فراری هستند غیابی محاکمه می شوند.
سی ام ژوئیه ،‌یک هسته مرکب از پنج عضو احتمالی داعش در این کشور حوزه جنوبی خلیج فارس منهدم شد. چهار نفر بازداشت شدند و نفر پنجم نیز در درگیری ها در عراق کشته شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.