سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

خودکفایی بیش از 100 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت:در سال گذشته بیش از 100 هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد خودکفا شدند و امسال قصد داریم این رقم را با اعطای وام های قرض الحسنه اشتغالزایی افزایش دهیم.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ پرویز فتاح افزود: وام هایی که برای طرح اشتغال زایی برای مددجویان ارائه می شود باید دقیق و بجا باشد و مدیران استانی باید دقت کنند که این وام ها برای سایر حوزه ها مصرف نشود چرا که در این صورت مددجو دچار مشکل شده و در قبال بانک متعهد خواهد شد.

وی ضمن تجلیل از خودکفایی هزار و 500 خانواده اردبیلی عنوان کرد : اینکه تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد زیاد شود برای ما افتخار نیست بلکه زمانی به خود افتخار می کنیم که بگوییم چند نفر از تحت حمایت کمیته امداد خارج و واقع خودکفا شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: دشمنان ایران درصدد این هستند که اشتغال و تولید را در کشور تعطیل کنند و با این کار مردم را به زانو در آورند ولی اشتباه بزرگی مرتکب شدند چرا که ملت ایران در طول سالیان دراز تحریم با ایستادگی و کار مخلصانه توطئه دشمنان را خنثی کرده اند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.