سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی «خداحافظی طولانی» در برنامه رادیویی «حوض نقره»

برنامه رادیویی «حوض نقره» به گفتگو با فرزاد موتمن و کارگردان «خداحافظی طولانی» و سعید آقاخانی می‌پردازد.

ریحانه یزدان‌دوست تهیه‌کننده برنامه «حوض نقره» رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه «حوض نقره» به حوزه سینما، تئاتر و موسیقی اختصاص دارد. اتفاقات،‌موضوعات و معضلات در این سه حوزه را بررسی و آسیب‌شناسی می‌کند.

وی افزود: همچنین تازه‌‌ترین رویداد‌ها در طول هفته را جمعه‌ها با حضور کارشناسان مصطفی محمودی، سعیده جانی‌خواه، مانی جعفرزاده و علیرضا امینی بررسی می‌کنیم.

یزدان‌دوست مطرح کرد: این هفته نقد فیلم «خداحافظی طولانی» و «آقا یوسف» آسیب‌شناس بازیگری در سینما ایران به همراه اخبار سینما، تئاتر و موسیقی در برنامه جاری است. همچنین فرزاد موتمن و سعید آقاخانی به صورت تلفنی گفتگو می‌کنیم.

وی ادامه داد: در خصوص آسیب‌شناسی بازیگری در سینمای ایران، با جمشید مشایخی پیشکسوت سینما و تلویزیون صحبت می‌کنیم. نکته‌ای که در برنامه می‌توانم بگویم این است که هنرمندانی از جمله عزت‌الله انتظامی،‌جمشید مشایخی، هادی مرزبان، مهدی هاشمی و ثریا قاسمی نظر خود را در خصوص برنامه «حوض نقره» مطرح کردند.

یزدان‌دوست خاطرنشان کرد: برنامه «حوض نقره» جمله‌ها از ساعت 16 تا 17:30 با اجرای مهرناز فقیهی به روی آنتن شبکه رادیویی ایران می‌رود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.