سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

اعزام 2 هزار مربی و سرگروه صالحین به اردوی رامسر

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از اعزام 2 هزار مربی و سرگروه شجره طیبه بسیج استان قم به اردوی رامسر خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حجت‌الاسلام اسماعیل امیرزاده معاون تعلیم و تربیت بسیج استان قم با اشاره  به اینکه این طرح از مدت ها پیش هرساله در استان در حال برگزاری است گفت: توجه به نیاز اموزش در تمامی زمینه ها باعث شده است تا به فکر بستر سازی در این خصوص باشیم.

 وی ادامه داد: هدف از برگزاری این اردوهای اموزشی انتقال تجربیات در تمامی زمینه ها بخصوص زمینه دینی و ایجاد  ارتباط بیشتر مربیان با سرگروه‌ها و روحیه نوآوری و خلاقیت در بین آنان است.
 
معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) محوریت اصلی این برنامه ها را امر به معروف و نهی از منکر و ارائه راهکارهای عملی دانست وگفت:در این خصوص سخنرانی  های بسیاری تدارک دیده شده است که تمام مسائل مو به مو در آن گنجانده شده است.
 
وی زمان برگزاری این اردو را 22 مرداد ماه عنوان کرد وافزود: اردوها تا یکم شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت که هر دوره سه روز به طول خواهد انجامید.
 
امیرزاده در خصوص مکان این اردو گفت: مکان برگزاری این اردوها اردوگاه هفتم تیر رامسر است تمام مربیان و سرگروه‌های صالحین نواحی مقاومت بسیج استان قم در این اردو شرکت خواهند داشت.
 
سهمیه  این اردو در هر نوبت 400 نفر عنوان شده است که در مجموع 2000 نفر اعزام می شوند.
انتهای پیام/گ

برچسب ها: قم ، اعزام ، مربی ، صالحین ، اردو ، رامسر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.