سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری همایش منطقه ای روسای ادارات فناوری اطلاعات در کرمان

نخستین همایش منطقه ای روسای ادارات فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری و کارشناسان آموزش استانهای خراسانی رضوی ، جنوبی ، شمالی ، یزد ، سیستان و بلوچستان و کرمان به میزبانی بهزیستی کرمان برگزار شد .

   به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی بهزیستی، در مراسم افتتاحیه این همایش مدیرکل بهزیستی استان کرمان آموزش در دستگاههای دولتی را یکی از مهمترین مباحثی دانست که باید به آن توجه ویژه شود.

صادق زاده افزود : در سازمانهای دولتی جایگاه آموزش و کلام اداری آن ایجاد شده است اما واقعیت امر براین است نتایج مثبت و اثر گذاری که آموزشها می توانند در یک سازمان ایجاد کند ، دیده نشده است .

وی از ارایه آموزش به عنوان تولید سرمایه در نهادها یاد کرد و اظهار داشت : سرمایه های هر سازمان نیروی انسانی آن مجموعه می باشد که باید بلحاظ ارتقا کیفیت به این سرمایه توجه داشت نه کمیت و براین اساس ، تولید ایده و فکرهای جدیدی که در کنار آموزشهای تخصصی از سوی نیروی انسانی ارایه می شود، می تواند با ارزش ترین سرمایه هر مجموعه باشد.

مدیرکل بهزیستی ارایه آموزش به پرسنل را تنها به برگزاری آموزشهای بدو ورد وضمن خدمت ندانست و گفت :متأسفانه اهمیت آموزش در بین بسیاری از کارکنان دولت تنها به شمردن گواهینامه های آموزشی ختم شده است که باید با برنامه ریزی صحیح و علمی این معضل را حل کرد.

صادق زاده ایجاد فرصت برای برگزاری چنین همایش هایی را مهم دانست و اظهار امیدواری کرد : برگزاری چنین همایشهایی حرکتی مستمر در طول سال باشد تا با هم اندیشی و استفاده از نقطه نظرات صاحبنظران و کارشناسان این موضوع بتوانیم برای ایجاد تفکر چابک سازی و استراتژیک در بهزیستی برنامه ریزی نماییم.

گفتنی است در ادامه این همایش یکروزه شرکت کنندگان به هم اندیشی ، بررسی چگونگی و جمع بندی درخصوص ارایه تقویم آموزشی در منطقه پنج کشور پرداختند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.