سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنتاگون: چین، روسیه و تروریسم جهانی آمریکا را تهدید می کنند

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد چین، روسیه و تروریسم جهانی عمده ترین چالشهای امنیتی آمریکا در آینده ای نزدیک هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «ری اودییرنو» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون)، در نشست مطبوعاتی، چین، روسیه و تروریسم جهانی را از جمله عمده ترین چالش های امنیتی آمریکا برای آینده این کشور توصیف کرد.
اودییرنو گفت: اوضاع امنیتی ما همچنان نامطمئن و متغیر است، همه می دانیم که با تجاوزگری روسیه، در شرق اروپا چه می گذرد. ارتش چین در حال افزایش سرمایه گذاری است و خاورمیانه نیز تحت تاثیر بی ثباتی ناشی از ظهور داعش قرار دارد و درگیری ها شیعیان و سنی ها در خاورمیانه، مشکل ساز شده است و به باور من اینها مشکلات بلند مدتی هستند که دست کم تا آینده ای نزدیک، بایست با آنها رویارو شویم. 

وی ادامه داد می بایست ماموریت خود را در افغانستان ادامه دهیم تا این اطمینان حاصل شود دولت این کشور همچنان در سالهای آینده می تواند به بقای خود ادامه بدهد. همچنین می بایست نگران گسترش تروریسم جهانی، خواه شمال آفریقا، مرکز آفریقا یا هر نقطه ای دیگر در دنیا باشیم. همچنین مانند همیشه با کره شمالی بی ثبات و تحریک کننده روبرو هستیم که باید نگرانش باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۵۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
این که حرف مسخره ای است ، عامل تروریسم جهانی حکومت پلید آمریکاست . چین و روسیه هم منافع خودشان را در این دنیای مسخره ای که آمریکائی ها درست کرده اند ، دنبال می کنند .