سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت تدبیر و امید زمینه‌های تحقق اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی را فراهم کرده است

استاندار خراسان شمالی هنر به ویژه هنر تئاتر را مؤید و مبلغ تعالیم دینی و تجلی حسن کمال توصیف کرد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، سید علی پرویزی، استاندار خراسان شمالی در آستانه آغاز به کار این رخداد بزرگ نمایشی کشور، پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

هنر به ویژه هنر تئاتر می تواند موید و مبلغ تعالیم دینی و تجلی حسن کمال باشد. تلاش برای آفرینش شور و عشق و دلدادگی وکسب معرفت وحقیقت مزین به سیره و صفات انبیاء و اولیاء خداست که این بار متبرک به عطر گلدسته های لاجوردین بارگاه ملکوتی هشتمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) شده است.

اینک دولت تدبیر و امید برخویش می بالد که در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی زمینه های تحقق این حماسه دینی و هنری را در استان خراسان شمالی «باب الرضا (ع) و گنجینه معرفتها» این کهن دیار آمیخته و آشنا با فرهنگ و هنر ناب اسلامی، ایرانی را فراهم نموده تا به برکت ساحت قدسی آن امام همام و به همت و ابتکار شما هنرمندان متعهد، جلوه هایی از مکارم و صفات حضرت امام رضا(ع)، در قالبی زیبا بازگو گردد. باشد تا این همه عشق و شور و شیدایی مورد قبول درگاه حضرت حق قرار گیرد.

اینجانب ضمن تقدیرو سپاس از همه دست اندرکاران وخادمان این رویداد هنری، امیدوارم برگزاری این جشنواره نقطه عطفی در توسعه و تحول هنر دینی کشور عزیزمان باشد.

توفیق و تکریم هنرمندان شایسته و استمرار حضورشان در عرصه هنر را از ایزد منان مسئلت دارم.  



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.