سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

نخبگان حلقه اتصال ولایت و ملت هستند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه از نخبگان و اساتید حوزوی و دانشگاهی به عنوان حلقه اتصال بصیرت افزایی بین ولایت فقیه و ملت یاد کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در حاشیه همایش اساتید بسیجی حوزه های علمیه قم و مشهد گفت : نخبگان حوزوی و دانشگاهی ایفاگر نقش راهبردی در تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی برای جامعه، بصیرت افزایی و هدایتگری قشرهای مختلف مردم هستند. 

وی افزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدایتها و منویات خود به خوبی رهنمودهایی برای جامعه و ملت ارائه می دهند و نخبگان و اساتید حوزوی و دانشگاهی باید این رهنمودها را گرفته و در تبیین آنها برای مردم نقش آفرین باشند. 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه از ولایت فقیه به عنوان نعمت بزرگ برای ملت و کشور اسلامی یاد و بیان کرد: نخبگان و اساتید حوزه های علمیه، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی باید به عنوان قدرشناسی از این نعمت درک صحیحی از مواضع رهبر معظم انقلاب داشته و در نهادینه سازی آنها در جامعه بکوشند. 

وی افزود: نخبگان حوزوی و دانشگاهی هر جا به نقش خود خوب عمل کردند موفقیتهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی افزایش یافته و اگر در مقاطعی در انجام وظایف دچار لغزش شدند جامعه نیز با لغزش مواجه گردیده است. 

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد : با توجه به رسالت و وظایف خطیر نخبگان حوزوی و دانشگاهی، دشمنان این قشر را مورد هجمه قرار داده و در صدد هدف قرار دادن این حلقه اتصال بصیرت افزایی بین ولایت فقیه و ملت هستند. 

وی افزود: امروز ولایت فقیه درکی عمیق از واقعیتها و مسائل و داخلی و خارجی و مبانی دینی دارد و با هدایتهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی در مقابل ترفندهای دشمنان محافظت شده است. 

همایش بسیج اساتید حوزه های علمیه با حضور 50 نفر از اساتید بسیجی حوزه های علمیه قم و مشهد و با هدف بصیرت افزایی، پاسداری از امنیت اخلاقی و اعتقادی جامعه همچنین استفاده از ظرفیتهای حوزه های علمیه برای ترویج ارزشهای اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب از هجدهم مرداد ماه جاری به مدت چهار روز در مشهد در حال برگزاری است. 
انتهای پیام///
برچسب ها: سپاه ، رهبری ، ولی فقیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.