سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

دیدارنائب رئیس مجلس باملی پوشان کاراته

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش همگانی در کشورمان هنوز جایگاه مناسب خود را پیدا نکرده و جزو فرهنگ عمومی مردم شناخته نشده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ار قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد در بازدید اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان در قزوین افزود: تلاش مسئولان ورزشی باید بر گسترش حوزه ورزش قهرمانی و همگانی متمرکز شود تا ورزش، به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.  

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر ورزش قهرمانی به خوبی توسعه یابد، زمینه برای تقویت ورزش عمومی و همگانی هم فراهم می شود.

وی با تاکید بر رعایت اخلاق در ورزش گفت: توجه به روح و اخلاق در کنار پرورش جسم، موجب تقویت فرهنگ پهلوانی می شود که جامعه امروز بیش از گذشته نیاز به آن دارد. 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با آرزوی موفقیت و سربلندی برای ملی پوشان کشورمان تصریح کرد: ملی پوشان در ارتقا جایگاه کشور و عزت و اقتدار میهن اسلامی نقش آفرین هستند و از این رو برای حمایت از جایگاه کشورمان باید سرمایه گذاری های لازم انجام شود.

در این  دیدار مرتضی روزبه استاندار، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و محمد مشهدی آقایی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند. 

مرحله چهاردهم از اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان با حضور 13 ورزشکار از سه روز پیش در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید رجایی قزوین در حال برگزاری است. پیگری است.

تیم ملی کاراته خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که از 12 شهریور در ژاپن برگزار می شود، آماده می کند. 

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.